شکایت از مهاجم سابق لیورپول به جرم عدم پرداخت مژدگانی! + عکس

یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال لیورپول به خاطر خُلف وعده و خساست به خرج دادن در پرداخت مژدگانی به یک شهروند مورد شکایت قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از نشریه سان، دنیل استوریج مهاجم سابق لیورپول که در حال حاضر بدون تیم است، به دلیل خلف وعده در پرداخت مژدگانی به فردی که سگ ربوده شده او را پیدا کرد به دردسر افتاد.

مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، سال 2019 با انتشار یک‌سری تصاویر و کلیپ‌های ویدئویی، تأسف عمیق خود را بابت ربوده شدن حیوان خانگی‌اش ابراز کرد. این حیوان برای او آنقدر ارزشمند بود که از پلیس برای یافتن سرنخ‌هایی از سارقان کمک خواست و وقتی به نتیجه نرسید، شخصاً دست به کار شد. استوریج با انتشار فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته منزلش در لس‌آنجلس که ربوده شدن سگ 4 هزار پوندی‌اش را نشان می‌داد از کابران فضای مجازی خواست که به او برای پیدا کردن این حیوان کمک کنند و وعده داد هر کسی که موفق به انجام این کار شود 26 هزار پوند مژدگانی خواهد گرفت.

اکنون شخصی به نام فاستر واشنگتن مدعی شده که با وجود پیدا کردن و تحویل دادن این حیوان، استوریج 31 ساله به وعده‌اش برای پرداخت مژدگانی عمل نکرده و به همین دلیل هم از او شکایت کرده است.

فاستر گفت که حیوان خانگی استوریج را در خیابان پیدا کرده و به امید گرفتن مژدگانی خودش را برای گرفتن این حیوان و رساندن به دست صاحبش به زحمت انداخته و حتی یک پنی هم بابت این کارش پاداش نگرفته است.

 

شکایت از مهاجم سابق لیورپول به جرم عدم پرداخت مژدگانی!

دیدگاه تان را بنویسید