بازدید نوبخت از اردوی تیم های ملی کشتی/ با منابع مالی کشتی موافقت شد

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور در اردوی تیم های ملی کشتی در جریان روند تمرینات اردونشینان قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بازدید محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز از اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد امروز دوشنبه انجام شد.

وی همراه با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در محل اردوی ملی پوشان کشتی فرنگی و آزاد در خانه کشتی حاضر شد و در جریان تمرینات آنها قرار گرفت.

تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به ترتیب با ٦ و ٥ سهمیه برای حضور در المپیک توکیو آماده می شوند.

 محمدباقر نوبخت درباره بازدید از اردوی کشتی گفت: برای افتخارآفرینی در ورزش به ویژه در کشتی ۲ اقدام لازم است؛ در کنار داشتن نیروهای مستعد، آماده کردن تیم برای مسابقات، برنامه ریزی و پشتیبانی مالی مورد نیاز است. 

وی افزود: وزیر ورزش و صالحی‌امیری در خصوص برنامه‌ریزی کارهایی را انجام می‌‌دهند و دولت در کنار آن پشتیبانی را برای رشته‌هایی که می‌توانند غرورآفرین باشند، انجام می‌دهد. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تجهیزات و ساخت سالن‌های کشتی، عنوان کرد: این بازدید برای تکمیل پشتیبانی مراحل بودجه‌ای بود. برای تکمیل موفقیت با منابع مالی مورد درخواست موافقت شد. امیدوارم با این پشتیبانی شاهد شکوفایی استعدادها و خرسندی مردم با این مدال‌ها باشیم. 

نوبخت یادآور شد: کشتی نمادی از ورزش و رشته‌ای است که ایران در جهان به آن می‌بالد و توجه به این رشته اهمیت دارد. در دیدار با روسا عدالت در همه رشته‌ها باید انجام شود. عدالت به معنای مساوات نیست بلکه ظرفیت کشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار بگیرد ولی به همه رشته ها توجه داریم. 

دیدگاه تان را بنویسید