رکورد دی ماریا در تاریخ پاری سن ژرمن

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی PSG، در دیدار فینال جام حذفی فرانسه با پاس گلی که به امباپه داد زمینه ساز به ثمر رسیدن یکی از دو گل پاریسی ها و قهرمانی آنها برابر موناکو شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آنخل دی ماریا موفق شد با دادن پاس گل در دیدار فینال جام حذفی فرانسه رکورد تاریخی بیشترین تعداد پاس گل در PSG که تا امروز در دست سافِت سوشیچ بود را بشکند.

پاری سن ژرمن موفق شد تا در دیدار فینال جام حذفی با دو گل مائورو ایکاردی و کیلیان امباپه موناکو را شکست دهد و با وجود یکه تمام توجه ها پس از بازی به امباپه بود که به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد، اما این دی ماریا بود که با دادن پاس گل به ستاره فرانسوی در دقیقه 81 قهرمان این بازی بود و رکورددار بیشترین تعداد پاس گل در تاریخ PSG  شد.

دی ماریا اکنون با پیراهن پاری سن ژرمن 104 پاس گل داده و یکی از بزرگترین اسطوره های تاریخ این باشگاه را پشت سر گذاشته است. دی ماریا در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ برابر سیتی با دادن پاس گل به مارکینیوش با رکورد سافِت سوشیچ برابر شد. اولین پاس گل دی ماریا نیز در باشگاه پاری سن ژرمن در تاریخ 30 آگوست سال 2015 در بازی برابر همین تیم موناکو به ثمر رسید و ستاره آرژانتینی در آن بازی به ازکوییل لاوتزی پاس گل داد.

برخلاف شایعاتی که حکایت از جدایی دی ماریا و پاریسی ها داشتند، این ستاره سابق رئال مادرید پس از اینکه توانست اعتماد به نفس از دست رفته خود را زیر نظر پوچتینو دوباره به دست بیاورد، قرارداد خود با PSG را برای یک فصل دیگر نیز تمدید کرد.

104 پاس گل او به شکل زیر به ثبت رسیده است:

65 پاس گل در لیگ یک فرانسه

17 پاس گل در چمپیونزلیگ

11 پاس گل در لیگ کاپ

10 پاس گل در جام حذفی

1 پاس گل در سوپر جام

 

دیدگاه تان را بنویسید