خداحافظی شیرین بوفون با یووه در جشن قهرمانی + عکس

یوونتوس موفق شد با غلبه بر آتالانتا قهرمان جام حذفی ایتالیا شود و بدین ترتیب بوفون در آخرین حضور با لباس یوونتوس، جام حذفی را بالای سر ببرد و با قهرمانی و خاطره ای خوش این تیم را ترک می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بوفون چند روز پیش در مصاحبه ای پیرامون آینده خود گفته بود:"دومین تجربه ام در یوونتوس بسیار خوب بود و در انتها می‌خواستم خودم را به عنوان یک مرد هم آزامایش کنم. در ۴۱ سالگی دروازه‌بان دوم شدم و با پذیرفتن آن احترامم به یوونتوس را نشان دادم. همیشه پشتیبان بوده‌ام. از من چنین چیزی خواسته شد و چون عاشق یوونتوس و هم تیمی‌ها هستم آن را قبول کردم. این امتحانی بود تا نشان دهم به عنوان انسان چه چیزی می‌توانم ارائه دهم. هر از گاهی باید برای خودتان محرک ایجاد کنید. همیشه این کار را کرده‌ام در غیر این صورت انگیزه‌ای برای ادامه نداشتم. به من اطمینان داشتند و می‌خواستم خودم را امتحان کنم زیرا هرگز انتخاب دوم نبودم و روی نیمکت ننشستم. می‌خواستم تا خودم را در این نقش ببینم و خوشحالم که آنگونه پاسخ دادم. می‌توانم به خودم اطمینان کنم."

جان لوئیجی بوفون/ یوونتوس/

اکنون او آخرین جام خود را هم با یوونتوس فتح کرد و به شکلی رویایی و با پرتاب به آسمان این تیم را ترک می کند! البته هنوز یک دیدار از سری A ایتالیا باقی مانده و یوونتوس در تلاش برای رسیده به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و میلان و ناپولی را بالاتر خود می بیند.

همچینی یکی از صحنه های  ماندگار این دیدار، در آغوش هم قرار گرفتن رونالدو و بوفون بود. این دو اسطوره همواره رابطه خوبی با هم داشته اند و اکنون پس از قهرمانی یوونتوس هم در کنار هم قرار گرفتند و رونالدو به نوعی بدین شکل با بوفون خداحافظی کرد.

جان لوئیجی بوفون/ یوونتوس/ رونالدو

این بازی قطعا آخرین بازی و قهرمانی بوفون در یوونتوس بود اما برای کریستیانو رونالدو شایعات زیادی وجود دارد و باید دید که آیا آخرین قهرمانی او هم بوده است یا همچنان برای فصل آینده هم در جمع بیانکونری ها باقی خواهد ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید