ساخت موبایلی با حسگر دوربین یک اینچی

شارپ تصمیم دارد یک حسگر دوربین به اندازه یک اینچ با وضوح ٢٠ مگاپیکسل را در موبایلی با نمایشگر ۶.۶ اینچ و باتری ۵ هزار میلی آمپر به کار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از نیواطلس، شرکت شارپ تصمیم دارد یک حسگر دوربین به اندازه یک اینچ را در موبایل جدید خود به کار گیرد. البته با توجه به قطعات و بخش‌های مختلف دستگاه پیش بینی می‌شود موبایل مذکور فقط یک دوربین پشتی داشته باشد.

موبایلی با حسگر دوربین یک اینچی ساخته می شود

شارپ برای توسعه سیستم دوربین موبایل Aqous R۶ از سال گذشته همکاری خود با شرکت لایکا را آغاز کرده است. این همکاری در بخش‌های طراحی حسگر و لنز و همچنین کنترل کیفیت تصویربرداری انجام شده است. همچنین طی این پروژه، حسگر دوربین ٢٠ مگا پیکسلی CMOS و ٧ عنصر لنز با همکاری دو شرکت ساخته شده است.

شارپ ادعا می‌کند در دوربین توسعه یافته میزان اعوجاج لنز در حالت عکسبرداری با زاویه باز (واید انگل) تا تله فتو بسیار اندک است و میزان تاری تصویر حتی در وضعیت نور کم نیز اندک خواهد بود. این دستگاه دارای نمایشگر ۶ . ۶ اینچی او ال ای دی با رفرش ریت ۲۴۰هرتز و درخشندگی۲ هزار nit است. جالب آنکه نمایشگر با توجه به محتوایی که در نمایشگر نشان داده می‌شود، به طور خودکار رفرش ریت به یک هرتز کاهش می‌یابد تا شارژ کمتری مصرف و عمر باتری ۵ هزار میلی آمپری بیشتر شود.

علاوه برآن تراشه اسنپ دراگون ٨٨٨ با قابلیت فناوری ۵G و ۱۲ گیگابایت RAM و ١٢٨گیگابایت حافظه داخلی در موبایل شارپ به کار می‌رود. فناوری شناسایی اثر انگشت کوالکام نیز در دستگاه به کار می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید