جی پلاس؛

استقلال 28 اردیبهشت 1400/ الاهلی قطر به دنبال قایدی / رونمایی از پیراهن آبی پوشان در جام حذفی/ غیبت دیاباته در دیدار فردا

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال در روز 28 اردیبهشت در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، اخبار باشگاه استقلال از این به بعد در یک بسته خبری به صورت روزانه ارائه می شود.

الاهلی قطر به دنبال جذب قایدی

به نقل از روزنامه الشرق قطر، امید ابراهیمی، یکی از بازیکنان برجسته تیم الاهلی دوحه در فصل اخیر پس از 3 سال از این تیم جدا می‌شود و به تیم الوکره خواهد پیوست. قرار است مهدی قایدی مهاجم استقلال جایگزین امید ابراهیمی در فهرست لژیونرهای الاهلی شود.

بر اساس این گزارش؛ مهدی قایدی یکی از گزینه‌های جایگزینی امید ابراهیمی در الاهلی دوحه است. بازیکنی که در رقابت‌های اخیر لیگ قهرمانان آسیا درخشید و سطح فنی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

حضور مربی ایتالیایی در استقلال قطعی شد

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با تایید حضور یک مربی ایتالیایی در تیم استقلال گفت: برای استفاده از این مربی خارجی راهکار خاص خودمان را داریم.

مدیرعامل استقلال در این خصوص توضیح داد: این مربی ایتالیایی را به عنوان مشاور به کار اضافه می‌کنیم و قراردادش نیز بین خود و باشگاه خواهد بود. نه قرار است این قرارداد در سازمان لیگ ثبت شود و برای او کارت صادر شود و نه قرار است که در طول ۹۰ دقیقه روی نیمکت بنشیند که نیاز به مجوز داشته باشد یا منافاتی با قانون منع استخدام مربی و بازیکن خارجی داشته باشد.

وی بیان داشت: این مربی در تمرینات ما حضور دارد و زیر نظر سرمربی تیم تمرینات را زیر نظر گرفته و در خصوص مسائل فنی به سرمربی مشورت می‌دهد. با این نحوه می‌توانیم یک مربی ایتالیایی را استخدام نماییم.

 مربی مدنظر باشگاه استقلال برای دستیاری فرهاد مجیدی «آنجلو آلسیو» 56 ساله است که سابقه دستیاری در تیم های ملی ایتالیا، چلسی انگلیس و یوونتوس ایتالیا را دارد.

این مربی در حالی به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد که پیش از این و با قانون فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه ها حق جذب بازیکن و مربی خارجی را ندارند.

رونمایی از پیراهن دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در بازی فردا

رونمایی از پیراهن دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در بازی فردا

استقلال و ذوب آهن روز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

دیاباته دیدار با ذوب آهن را از دست داد

شیخ دیاباته مهاجم استقلال به احتمال فراوان نمی تواند در دیدار مقابل ذوب آهن این تیم را همراهی کند. 

دیاباته به کادر فنی استقلال اعلام کرده دچار آسیب دیدگی شده و نمی تواند در دیدار حساس آبی ها بازی کند.

حسین حسینی در باشگاه 100 تایی ها

 سیدحسین حسینی دروازه بان آبی های پایتخت که در فصل جاری کمتر برای استقلال به میدان رفته به احتمال فراوان در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل ذوب آهن در ترکیب استقلال بازی خواهد کرد.

با توجه به فشردگی مسابقات استقلال کادرفنی به احتمال فراوان در بازی فردا با ذوب آهن از سیدحسین حسینی درون دروازه تیمش استفاده خواهد کرد و رشید مظاهری نیمکت نشین خواهد شد.

اگر حسینی فردا درون چارچوب دروازه استقلال باشد اما یک اتفاق جالب را تجربه می کند. این دروازه بان که از پایه های استقلال رشد کرده و سابقه زیادی در این تیم دارد، تاکنون ۹۹ بازی با پیراهن آبی ها در رقابت های لیگ برتر ، لیگ قهرمانان و جام حذفی انجام داده و با حضور مقابل ذوب آهن به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن استقلال می رسد.

حسینی اولین بار در سال ۱۳۹۲ و زمانی که امیر قلعه نویی هدایت استقلال را برعهده داشت، در دیدار با کاسپین قزوین در جام حذفی به عنوان دروازه بان استقلال به میدان رفت و از آن زمان نام خودش را بر سر زبان ها انداخت. حالا بعد از ۸ سال حسینی تعداد بازی هایش برای استقلال را به ۱۰۰ می رساند که در نوع خودجالب است.

توصیه های مجیدی به بازیکنان در تمرین امروز

تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین پیش از بازی با ذوبآهن را از ساعت 18 در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال، تولد رشید مظاهری را به او تبریک گفتند. در ادامه فرهاد مجیدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و اهمیت بازی فردا را به بازیکنان گوشزد کرد.

پس از صحبت‌های مجیدی، بازیکنان به گرم کردن خود مشغول شدند.بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و پاسکاری ساده، به مرور یک تاکتیک تیمی و شوتزنی به سمت دروازه‌ها مشغول شدند و بخش پایانی تمرین به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت.

در تمرین امروز دیاباته مثل روز گذشته غایب بود. او به دلیل مصدومیت به فیزیوتراپی مشغول است و به دیدار فردای این تیم نمی رسد.

بازیکنان استقلال بعد از پایان تمرین راهی اردوی پیش از مسابقه شدند.

تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

گزارشگر دیدار استقلال و ذوب آهن مشخص شد

پیمان یوسفی به عنوان گزارشگر دیدار استقلال و ذوب آهن معرفی شد.

دیدگاه تان را بنویسید