احتمال هر تغییری در لیست تیم ملی وجود دارد؛ واکسن نزده‌ها امیدوار باشند

ممکن است اسکوچیچ در تدوین لیست نهایی تیم ملی بازیکنی را به اردوی تیم ملی فرا بخواند که واکسن نزده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به تازگی اسکوچیچ لیست 33 نفره ای را از بازیکنان مد نظرش به فدراسیون فوتبال ارایه داده است و از فدراسیون فوتبال خواسته مقدمات تزریق واکسن را به آنها فراهم کرد که دوز اول واکسن به این بازیکنان تزریق شده است. این لیست این ذهنیت را پیش آورد که قطعا لیست نهایی تیم ملی هم از بین این بازیکنان خواهد بود اما  اسکوچیچ در دو هفته ی باقی مانده به اردو هم بازی های لیگ برتر را رصد خواهد کرد و اگر بازیکنی نظر او را جلب کند محدودیتی برای حضور در اردوی تیم ملی را ندارد به این بهانه که واکسن نزده است. بازیکن جدیدی که به اردوی تیم ملی دعوت می شود می تواند دوز اول واکسن را دریافت کند و بعد هم برای دریافت دوز دوم واکسن برنامه ریزی کند. 

ورزش سه نوشت، نکته مهم دیگر اینکه از بین بازیکنانی که دوز اول واکسن را دریافت کرده اند و به زودی دوز دوم واکسن را هم دریافت خواهند کرد ممکن است بازیکن یا بازیکنانی به اردوی تیم ملی دعوت نشوند به این خاطر که تیم ملی در نهایت با 23 بازیکن وارد منامه می شود در حالی که 33 بازیکن برای دریافت واکسن کرونا لیست شده اند. به واقع احتمال هر تغییر ی در لیست تیم ملی تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی وجود دارد. 

تیم ملی از 4 خرداد اردوی خود را آغاز می کند و روز 10 خرداد هم راهی بحرین محل برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید