رکوردی که رونالدو در یوونتوس به نام خود ثبت کرد

کریستیانو رونالدو با گلزنی در مسابقه دیشب یوونتوس برابر ساسولو یک رکورد دیگر را به نام خود ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریستیانو رونالدو این روزها وضعیت ایده‌آلی را در یوونتوس تجربه نمی‌کند. او که در تمام دوران حرفه ای خود برای کسب جام ها می جنگید حالا با بیانکونری برای به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند.

با وجود تمام ناملایمات و انتقاداتی که طی هفته های گذشته از رونالدو مطرح شده فوق ستاره پرتغالی همچنان به عملکرد خیره کننده خود ادامه می‌دهد و در حال حاضر بهترین گلزن این فصل از رقابت‌های سری آ محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که در پایان فصل نیز عنوان آقای گلی را تصاحب خواهد کرد.

یوونتوس که در وضعیت دشواری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سر می‌برد شب گذشته در مسابقه‌ای حساس مهمان ساسولو بود و نهایتا موفق شد با نتیجه ۳-۱ از سد حریف خود عبور کند تا همچنان امیدهای تیم آندره‌آ پیرلو زنده باقی مانده باشد.

گل دوم یوونتوس در مسابقه دیشب توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسید و باعث شد او دو رکورد تاریخی دیگر را از خود به ثبت برساند. فوق ستاره پرتغالی به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که موفق شده در سه باشگاه مختلف و تیم ملی حداقل ۱۰۰ گل به ثمر برساند. او همچنین به سریعترین بازیکن تاریخ یوونتوس تبدیل شد که به رکورد ۱۰۰ گل زده رسیده است.

 

  • رقیه باغگلی ارسالی در

    رونالدو که بهترینه همیشه در حال رکورد زدن بوده و هست و خواهد بود فقط ارزومه دیگه تو پیراهن یوونتوس نبینمش به دلیل اینکه وقتی رونالدو داخل زمین حضور داره پنالتی میشه میدن به موراتا بزنه آخه موراتا به خاک ته کفش رونالدو هم نمیرسه

دیدگاه تان را بنویسید