گلدن گلوب از سوی نتفلیکس بایکوت شد

کمپانی نتفلیکس به عنوان بزرگترین شبکه استریمینگ اعلام کرد، گلدن گلوب را تا زمان انجام اصلاحات تحریم می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی نتفلیکس که آثارش در هفتاد و هشتمین دوره جوایز گلدن گلوب در فوریه، ۴۲ نامزدی و ۱۰ جایزه دریافت کرد، اعلام کرده است هرگونه فعالیت و همکاری با انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (سازمانی که گلدن گلوب را برگزار می‌کند) را تا زمانی که اصلاحاتی هدفمند و معنادار صورت نگیرد، متوقف خواهد کرد.

نتفلیکس بیش از هر کمپانی تولید فیلم دیگری در دو دوره اخیر گلدن گلوب موفق بوده و رکورد شکنی کرده است. بعد از نتفلیکس هم، کمپانی آمازون بود که اعلام قطع همکاری اش با گلدن گلوب را اعلام کرد.

این جنجال‌ها پس از آن بالا گرفت که در مقاله‌ای منتشر شده از سوی لس آنجلس تایمز اعلام شد، در میان اعضای این انجمن که ۸۶ نفر هستند، حتی یک سیاه پوست هم وجود ندارد.

هیئت مدیره انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، هفته گذشته از ایجاد تغییرات بزرگ ساختاری در این سازمان خبر داده بود که شامل افزایش اعضاء تا ۵۰ درصد در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه و با نگاه ویژه به روزنامه نگاران سیاه پوست می‌شود؛ اما اعلام این تغییرات از سوی اغلب تشکلات هالیوودی ناکافی به نظر می‌رسد.

علی سار، رئیس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، نسبت به این بیانیه از سوی نتفلیکس پاسخ داد و گفت به روابط گلدن گلوب با نتفلیکس اهمیت می‌دهد و به دنبال آن است تا نگرانی‌های این کمپانی را رفع کند. او همچنین اعلام کرد حاضر است در مورد جزئیات اقداماتش که در حال انجام است، توضیحاتی را ارئه دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید