واکنش برانکو به شایعه حضورش در تیم ملی ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان به خبر مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران و قبول هدایت تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد و گفت: تا سال ۲۰۲۲ با عمان قرارداد دارم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران در حالی خود را برای بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کند که خبرهایی پیرامون تغییر در رأس کادر فنی ملی پوشان و حضور قریب الوقوع برانکو ایوانکوویچ مطرح شده است. گفته می‌شود فدراسیون فوتبال قصد دارد در پایان مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ برانکو را به خدمت بگیرد.

مهر نوشت؛ این در حالی است که برانکو ضمن رد خبر مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال، از ادامه کارش در عمان خبر داد.

برانکو  درباره شایعه پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به وی برای حضور در تیم ملی تصریح کرد: اصلاً! به هیچ وجه با هیچکس در ایران راجع به این موضوع صحبت و مذاکره نکرده‌ام.

برانکو ادامه داد: من تا پایان ۲۰۲۲ در عمان خواهم ماند و سرمربی تیم ملی این کشور هستم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: کارم را با اشتیاق و برای یک هدف فوتبالی مهم در عمان ادامه می‌دهم و تمرکزم را روی حرف‌ها و شایعات نمی‌گذارم. من تعهد دارم و وظایف خودم را می‌شناسم.

برانکو که سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارد و بین هواداران این تیم به واسطه چند قهرمانی محبوب است، در خصوص این تیم هم به یک جمله بسنده کرد و گفت: همیشه بهترین‌ها را برای پرسپولیس آرزو می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید