پخش همزمان سریال علی انصاریان از دو شبکه!

در حالی که پیشتر از «سرزده» به عنوان سریال جانشین «احضار» در روزهای قدر نام برده شده بود، علاوه بر شبکه یک سیما، آی فیلم هم این سریال را روی آنتن می برد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به‌مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر، شبکه آی‌فیلم سریال «سرزده» با بازی زنده‌یاد علی انصاریان را جایگزین سریال طنز «پاورچین» می‌کند.

ایسنا نوشت: سریال پلیسی «سرزده» به‌کارگردانی بهادر اسدی که در سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت، این بار از کانال فارسی آی‌فیلم پخش می شود. در این سریال بهرنگ علوی، زنده‌یاد علی انصاریان، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی و رامبد شکرآبی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داستان سریال سرزده، داستان رضا و اصلان است که رقبای کشتی چوخه بوده و از دوستان قدیمی هستند. رضا، پلیس شده و اصلان هم در کارهای خلاف فعالیت دارد. رضا در چهار سال قبل موفق می شود که اصلان را دستگیر کند. اصلان اکنون از زندان آزاد شده است و در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان که شرایط کرونایی در ایران حاکم است، قصد انجام آخرین کار و توبه کردن را دارد که کارهایش خراب می‌شود؛ چون ردش توسط یکی از افراد رضا زده شده و رضا و اصلان دوباره رو به روی هم قرار می‌گیرند.

«سرزده» از امروز به مدت پنج شب از آی‌فیلم پخش خواهد شد. این سریال در ۱۰ قسمت ساخته شده که هر روز دو قسمت از آن به نمایش گذاشته می‌شود. دنبال‌کنندگان آی‌فیلم می‌توانند این سریال پلیسی‌اجتماعی را هر روز ساعت ۱۸:۰۰ تماشا کنند. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

شبکه یک سیما هم سریال «سرزده» را از ۱۹ تا ۲۳ رمضان هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن می برد. پخش مجموعه «احضار» مجدداً از پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید