اعلام شرایط فروش خودرو شاسی بلند FMC SX۵ با تخفیف 40 میلیون تومانی +جزییات

شرایط فروش جدید FMC SX۵ با تخفیف ویژه 40 میلیون تومانی و قیمت نهایی 589 میلیون تومان و با تحویل 120 روز اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مرحله جدید پیش فروش FMC SX5 همچنان با قیمت قطعی و با شرایطی مانند گذشته برگزار می شود.

در این طرح فورش برای مشتریان تخفیف نقدی 40میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر قیمت مصوب FMC SX5 توسط شرکت خودروسازی فردا 629 میلیون تومان اعلام شده اما در طرح پیش فروش، قیمت قطعی این کراس اوور  با احتساب تخفیف نقدی 589میلیون تومان در نظر گرفته می شود.

 

زمان تحویل خودروی این خودرو 120 روز  اعلام شده و سود مشارکت 18 درصد برای خریداران تعیین شده است.

بر اساس این گزارش شرکت خودروسازی فردا در 13شهر نمایندگی دارد و با 14عاملیت مستقل فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات خود خدمات می دهد. گارانتی FMC SX5 به مدت 4سال یا 100هزار کیلومتر تعیین شده و خدمات پس از فروش این کراس اوور جدید در عاملیت های اختصاصی خودروسازی فردا و نمایندگی های گروه خودرویی GBG که بیش از 100 شعبه را در کشور دارند، به مشتریان ارائه می شود.

فردا SX5 که البته با نام FMC SX5 عرضه می‌شود، به یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می‌تواند حداکثر 123 اسب بخار در 6000 دور و 154 نیوتن متر در 4400 دور را تولید کند. گیربکس نصب شده روی این خودرو CVT است و تمامی نیرو را به دیفرانسیل جلو منتقل می‌کند. از تجهیزات نصب شده روی این خودرو می‌توانیم به سیستم کنترل باد لاستیک‌ها، سانروف، فرمان برقی، صفحه نمایش 8 اینچی و یا چراغ مخصوص روز اشاره کنیم.
اعلام شرایط فروش خودرو شاسی بلند FMC SX۵

دیدگاه تان را بنویسید