جی پلاس؛

لیگ قهرمانان آسیا| حواشی دیدار الوحده - پرسپولیس/ رکورد حامد لک شکسته شد

امروز تیم های فوتبال الوحده و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده امارات به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19 امروز در هفته پنجم رقابت‌های گروه پنجم فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده رفت و این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده امارات به پایان رسید.

* لوران بلان و کادرفنی تیم الریان قطر که پس از مسابقه الوحده و پرسپولیس باید در ورزشگاه فاتوردا به مصاف گوا هند برود، با حضور در جایگاه ویژه این ورزشگاه دیدار شاگردان یحیی گل محمدی و هنک تن کاته را تماشا کردند.

حواشی دیدار الوحده و پرسپولیس

* در دقیقه 62 نهیان عادل باید به عنوان بازیکن تعویضی از زمین بیرون می‌آمد اما داور ازبکستانی برای جلوگیری از اتلاف وقت این بازیکن به وی دستور داد از پشت دروازه زمین را ترک کند.

* در دقیقه 62 این مسابقه پهلوان با برخورد به محمد برغش به شکل مشکوکی درون محوطه جریمه الوحده روی زمین افتاد اما داور ازبکستانی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

* در دقیقه 68 ارسال ترابی با ضربه سر کم دقت نوراللهی بیرون رفت. پس از خراب شدن این موقعیت محمد حسین کنعانی زادگان که فرصت بهتری برای گلزنی داشت دو دستی بر سر خود کوبید.

*منصور الحربی با دریافت کارت زرد مقابل پرسپولیس بازی بعدی تیم الوحده مقابل گوا را از دست داد.

* از دقیقه 78 پس از خروج سید جلال حسینی از زمین، امید عالیشاه بازوبند کاپیتانی را به دست خود بست.

* هنک تن کاته قصد داشت در دومین تعویض خود عبدالله انور را به جلی لی میونگ جو به زمین بفرستد اما با توجه به مصدومیت منصور الحربی این تعویض تغییر کرد و انور جای هافبک آسیب دیده الوحده وارد زمین شد.

* انور چهار دقیقه پس از ورود به زمین به دلیل خطای شدید روی علی شجاعی  اخراج شد.

* بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود الوحده به اتمام رسید  و کادرفنی تیم الوحده با تشکیل دادن یک حلقه به شادی پرداختند.

* دروازه حامد لک برای اولین بار از زمان حضور این بازیکن در پرسپولیس در جریان یک دیدار لیگ قهرمانان آسیا باز شد.

* فرشاد فرجی پس از اضافه شدن به اردوی پرسپولیس در گوا برای اولین بار در فهرست این تیم قرار گرفت و امیر محمد یوسفی، دروازه بان سوم سرخ پوشان از لیست بازی با الوحده خارج شد.

لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الوحده امارات محمد حسین کنعانی زادگان

*گل تیم ماتاوز در دقیقه 5 بازی الوحده و پرسپولیس سبب شد دروازه حامد لک برای اولین بار از زمان حضور وی در جمع سرخ پوشان در مسابقات لیگ قهرمانان در جریان مسابقه باز شود. لک تاکنون در رقابت‌های آسیایی تنها روی ضربات ایستگاهی و پنالتی گل خورده بود.

*در دقیقه 23 شهریار مغانلو پس از خطای روی لوکاس پیمنتا، با بلند کردن دست خود به داور اعتراض کرد که این موضوع سبب شد ایلگیز ازبکستانی به مهاجم پرسپولیس تذکر جدی بدهد.

* در دقیقه 30 داور برای استراحت و آب نوشیدن بازیکنان دو تیم وقت یک دقیقه ای در نظر گرفت. در این زمان داود فنایی مربی درواز‌ه‌بان های پرسپولیس به سمت لک رفت و با جدا کردن وی از سایر نفرات اختصاصی با این دروازه بان صحبت کرد.

لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الوحده امارات سیامک نعمتی

* در سومین دقیقه وقت تلف شده نیمه اول مهدی ترابی روی عبدالله الکربی خطا کرد که این امر سبب شد برخی بازیکنان الوحده با ترابی و سرلک دچار درگیری جزئی شوند. هرچند هافبک پرسپولیس با حضور بالای سر بازیکن مصدوم اماراتی سعی کرد از وی دلجویی کند اما در نهایت داور ازبکستانی ترابی را با کارت زرد جریمه کرد.

* به علت درگذشت حمید جاسمیان بازیکنان پرسپولیس امشب با بازوبند مشکی پا به میدان خواهند گذاشت.

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با الوحده؛

حامد لک، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی

دو تیم در ورزشگاه فاتوردا شهر گوا به مصاف هم می‌روند.

ترکیب الوحده برای دیدار با پرسپولیس؛

حمد الشمسی، محمد برغوش، لوکاس پیمنتا، تیم ماتاز، منصور الحربی، عبدالله الکربی، لی میونگ جو، نهیان عادل، فارس جمعه، عبدالله حامد و عمر خربین

پوستر رسمی AFC برای دیدار پرسپولیس و الوحده

پوستر رسمی AFC برای دیدار پرسپولیس و الوحده

دیدگاه تان را بنویسید