تمشک طلایی به وکیل ترامپ رسید

جایزه تمشک طلایی، جایزه‌ای است که سالانه و روز قبل از مراسم اسکار بدترین‌های سینما در سال گذشته را معرفی می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ورایتی، درست چند ماه بعد از آنکه فیلم سینمایی «میوزیک» با دو نامزدی در گلدن گلوب، باعث تعجب خیلی‌ها در فصل جوایز شد، اکنون این فیلم که در زمان اکران با نقد‌های منفی روبرو شده بود بیشترین جایزه را از جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۱ که به بدترین‌های صنعت فیلم داده می‌شود، دریافت کرد.

فیلم سینمایی «میوزیک» که هیچ جایزه‌ای از گلدن گلوب نبرد، سه جایزه بدترین بازیگر زن برای کیت هادسون، بدترین بازیگر نقش مکمل برای مدی زیلگر و بدترین کارگردانی را برای سیا دریافت کرد. این فیلم ماه‌ها پیش از اکرانش برای انتخاب مدی زیلگر به عنوان کسی که به اوتیسم مبتلاست، جنجالی شد.

گلن کلوز که هم برای جایزه اسکار نقش مکمل زن در اسکار و هم در تمشک طلایی نامزد شده بود، در نهایت به جایزه بدترین بازیگر نرسید؛ اما فیلمی که نامزد اسکار بود و در این رویداد هم جایزه گرفت «بورات ۲» بود.

این فیلم با نقش آفرینی ساشا بارون کوهن که برای دریافت جایزه از دو شاخه اسکار رقابت می‌کند، دو جایزه از تمشک طلایی دریافت کرد که هر دوی آن‌ها مربوط به حضور کوتاه رودی جولیانی (وکیل دونالد ترامپ) در این فیلم بود. گفتنی است خود دونالد ترامپ هم سابقه دریافت جایزه از این رویداد را دارد.

فیلم ۳۶۵ روز بدترین فیلمنامه و فیلم «دولیتل» با نقش آفرینی رابرت داونی جونیور بدترین بازسازی سال لقب گرفت. برندگان این رویداد به شرح زیر هستند:

بدترین فیلم: «مدرک قطعی / Absolute Proof»
بدترین بازیگر مرد: مایک لیندل برای «مدرک قطعی»
بدترین بازیگر زن: کیت هادسون برای «میوزیک»
بدترین بازیگر مکمل زن: مدی زیگلر برای «میوزیک»
بدترین بازیگر مکمل مرد: رودی جولیانی در «بورات ۲»
بدترین ترکیب بازیگری: رودی جولیانی
بدترین کارگردان: سیا برای «میوزیک»
بدترین فیلمنامه: «۳۶۵ روز»
بدترین بازسازی یا دنباله سینمایی: «دولیتل»

 

دیدگاه تان را بنویسید