پیام تبریک کمیته ملی المپیک برای قهرمانی معتمدی در وزنه برداری قهرمانی آسیا

کمیته ملی المپیک قهرمانی رسول معتمدی در رقابتهای قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در متن پیام تبریک فوق آمده است:

درخشش رسول معتمدی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا و کسب عنوان  قهرمانی این رقابتها در مجموع دسته 120 کیلو گرم مردان که مایه خوشحالی ومباهات مردم عزیز شده است را به مسئولین زحمتکش فدراسیون؛کادر فنی و خانواده فرهیخته وزنه برداری تبریک گفته و برای پولادمردان ورزش کشورمان در ادامه رقابتهای پیش رو جهت کسب سهمیه المپیک و موفقیت در بزرگترین آوردگاه جهانی؛ آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

گفتنی است در هشتمین روز از رقابتهای وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در تاشکند که از ساعت 12:30 رقابت گروه A دسته 102 کیلوگرم مردان با حضور رضا دهدار و رسول معتمدی دو ملی‌پوش کشورمان برگزار شد در نهایت معتمدی با مجموع 400 کیلوگرم طلایی شد و دهدار با مجموع 389 کیلوگرم در جایگاه چهارم ایستاد.
در حرکت یکضرب رضا دهدار با ثبت وزنه 175 کیلوگرم مدال طلا گرفت. رسول معتمدی هم با مهار وزنه 173 کیلوگرم به مدال برنز رسید.
حرکت دوضرب و مجموع:
معتمدی در حرکت اول دوضرب 210 کیلوگرم را مهار کرد. در حرکت دوم وزنه 220 کیلوگرم را بالای سر برد و در بار سوم نیز با موفقیت وزنه 227 کیلوگرم را بالای سر برد تا در دوضرب مدال طلا بگیرد و با مجموع 400 کیلوگرم به دومین مدال طلا دست یابد.
رضا دهدار در حرکت اول دوضرب 206 کیلوگرم را بالای سر برد. در حرکت دوم 214 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد. در حرکت سوم نتوانست 219 کیلوگرم را مهار کند و در حرکت دوضرب چهارم و با مجموع 389 کیلوگرم چهارم شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید