رسانه هندی: گوا مقابل پرسپولیس خُرد شد+ عکس

رسانه هندی به شکست سنگین گوا مقابل نماینده ایرانی در هفته چهارم لیگ قهرمانان واکنش نشان داد و به انتقاد از دروازه‌بان تیم پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس مقابل گوا به برتری 4 بر صفر رسید و در آستانه صعود به مرحله حذفی قرار گرفت.

پس از این شکست رسانه تایمز هند به این مسابقه واکنش نشان داد و با تیتر «گوا مقابل پرسپولیس خُرد و متلاشی شد» از این شکست سنگین صحبت کرد.

تایمز نوشت که 3 بازی در یک هفته و فشار مسابقات باعث شد تا خوان فراندو دست به تغییرات زیادی در ترکیب اصلی بزند و همین مسئله باعث شد تا کار گوا مختل شود. آنها مقابل خط حمله قدرتمند بی برنامه و بی چاره بودند.

این رسانه هندی از اشتباهات فردی بسیار زیاد گوا صحبت کرد و نوشت: 3 گل از 4 گلی که دریافت شد به خاطر اشتباهات فردی بود مخصوصا دروازه‌بان این مسابقه «ناوان کومار» که به دروازه‌بان اول تیم ترجیح داده شد. او جانشین دراج سینگ، دروازه‌بانی شد که در 3 بازی اول تحسین برانگیز بود و نمایش های خیلی خوب داشت. ناوان در 2 گل اول تیم کاملا مقصر بود و محمد علی، مدافع تیم نیز در گل چهارم اشتباه بزرگی انجام داد.

پرسپولیس با این برد 12 امتیازی شد و در یک قدمی صعود قرار گرفت. الوحده امارات با 7 امتیاز در رده دوم، گوا با 2 امتیاز در رده سوم و الریان با یک امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید