سپاهان 10 نفره به صدرجدول رسید/ روزهای خوب فکری در مسجدسلیمان + جدول

هفته بیست و یکم لیگ برتر با پیروزی خفیف مقابل نساجی به صدرجدول بازگشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته بیست و یکم لیگ برتر در غیاب چهار نماینده آسیایی ایران آغاز شد و سپاهان با یک پیروزی خفیف به صدرجدول راه یافت.

نساجی صفر - سپاهان یک

شاگردان محرم نویدکیا با برتری یک بر صفر مقابل نساجی در قائمشهر، به سه امتیاز ارزشمند دست یافتند و به صدرجدول رده بندی لیگ برتر صعود کنند.

با توجه به حضور پرسپولیس در هند و برگزاری دیدار این تیم در هفته های آینده، سپاهان فعلا می تواند بدون رقیب به صدرجدول تکیه بزند. نساجی نیز بعد از عملکرد درخشانش از زمان بازگشت ساکت الهامی، حال دومین شکست متوالی خود را پشت سر می گذارد.

در این دیدار، احسان حاج صفی در دقیقه 25 برای سپاهان گلزنی کرد و با اخراج محمد نژاد مهدی در نیمه نخست، زرد پوشان اصفهانی به مدت 50 دقیقه 10 نفره بازی را ادامه دادند.

آلومینیوم اراک یک - پیکان یک

در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۲۱ در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان پیکان بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه ۴۳، محمد خدابنده‌لو از روی نقطه پنالتی پیکان را پیش انداخت اما در ادامه حامد پاکدل از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای آلومینیوم به ثمر رساند.

نفت مسجد سلیمان یک - مس رفسنجان صفر

در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، نفت مسجد سلیمان از ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان مس رفسنجان بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید. 

تگ گل نفت مسجد سلیمان در این بازی را ساسان حسینی در دقیقه ۵۹ وارد دروازه مس رفسنجان کرد.

با این نتیجه نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان به طور موقت در رده‌های دوازدهم و پنجم ماندند.

Untitled

دیدگاه تان را بنویسید