بازداشت خرس شرور در کرمان + عکس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه این متهم به لحاظ بزرگی جثه، لقب خرس را برای ایجاد رعب و وحشت برای خود برگزیده بود، تصریح کرد: در همین راستا ماموران طی عملیاتی موفق شدند این متهم را حین ارتکاب جرم و در حال ایجاد مزاحمت برای یک خانم جوان و تهدید وی، در یکی از محلات جنوبی شهر کرمان دستگیر کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار ملقب به خرس شرور در کرمان دستگیر شد. 

سرهنگ مهدی پورامینایی روز سه شنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: براساس اشراف اطلاعاتی ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار با جرایم متعدد از جمله ایجاد رعب و وحشت، عربده کشی، نزاع و درگیری، تهدید به قتل، آدم ربایی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، قدرت نمایی با سلاح در فضای مجازی، ایراد خسارت به اموال عمومی و اخلال در نظم عمومی و آتش زدن یک منزل مسکونی شناسائی و دستگیری وی در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این متهم به لحاظ بزرگی جثه، لقب خرس را برای ایجاد رعب و وحشت برای خود برگزیده بود، تصریح کرد: در همین راستا ماموران طی عملیاتی موفق شدند این متهم را حین ارتکاب جرم و در حال ایجاد مزاحمت برای یک خانم جوان و تهدید وی، در یکی از محلات جنوبی شهر کرمان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و آلات و ادوات مجرمانه از مخفیگاه این متهم، بیان کرد: دستگیری متهم و معرفی وی به دستگاه قضائی، تقدیر شهروندان از پلیس را به همراه داشت.

سرهنگ پورامینایی در خاتمه امنیت و آسایش شهروندان را سرلوحه کار پلیس اعلام و بیان کرد: پلیس با هر عاملی که امنیت و آسایش همگان را مختل کند، قاطعانه برخورد می کند و شهروندان گرامی می توانند هرگونه تحرک هر چند جزئی برای اخلال در نظم عمومی را به پلیس اطلاع دهند تا اساسا اینگونه افراد فرصت عرض اندام و بزرگنمایی فعالیت های مجرمانه خود را پیدا نکنند.

دیدگاه تان را بنویسید