واکنش سجادی به اعتراض محمد موسوی

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اقدام اعتراضی محمد موسوی نسبت به پاداش مدال آوران گفت: فکر می‌کنم که این بازیکن دچار سوتفاهم شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اولین نشست خبری خود در سال جاری را امروز سه شنبه به صورت آنلاین برگزار کرد تا پاسخگوی نماینده رسانه ها در رابطه با موضوعات مرتبط با این کمیته، ورزش کشور و به خصوص رویداد پیش روی بازی های المپیک باشد. 

در آغاز این نشست خبری صالحی امیری در رابطه با پست جنجالی منتشر شده از سوی محمد موسوی عراقی که در رابطه با اعتراض به پاداش پای سکوی کمیته ملی المپیک منتشر شد و اینکه اینگونه اقدامات باعث ایجاد حاشیه برای کاروان ورزش ایران می شود، گفت: در مورد پست موسوی باید بگویم به همه اعضای والیبال و در راس آنها آقای داورزنی عرض ادب و خسته نباشید دارم. والیبال در مسیر جهش قرار داردو در جایگاهی است که جزو ۸ تیم برتر دنیاست. مدیریت والیبال با انتخاب سرمربی وکادر فنی مسیر روشنی در پیش گرفته است. 

وی ادامه داد: همه قهرمانان والیبال در تمام رده های سنی شایسته حمایت حداکثری هستند. به نظرم برای اقای موسوی بازیکن ارزشمند والیبال سوتفاهم ایجاد شده است. برداشت او این بوده که کل پاداش همین مبالغ ۱۰، ۵ و ۳.۵۰۰ دلار است. پاداش پای سکو مستقل از پاداش وزارت ورزش است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید