مسی: بالا بردن اولین جام به عنوان کاپیتان بارسا برایم خاص است/ سزاوار قهرمانی بودیم

لیونل مسی پس از قهرمانی در جام حذفی اسپانیا از عملکرد بارسلونا مقابل بیلبائو صحبت کرد و قهرمانی را شایسته بازیکنان آبی اناری دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بامداد امروز در فینال کوپادل ری بارسلونا موفق شد با 4 گل از سد بیلبائو عبور کند و پس از تقریبا 2 سال اولین جام خود را بدست آورد.

مسی پس از درخشش در این مسابقه به بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و پس از آن در مصاحبه با شبکه Barca TV گفت: بسیار خوشحالم. ما سزاوار این خوشحالی هستیم. برایم خیلی خاص است که به عنوان کاپیتان توانستیم اولین جام را بالای سر ببرم؛ در باشگاهی که در آن زندگی کردم و بزرگ شدم.

وی ادامه داد: کاپیتانی این باشگاه برایم بسیار خاص است و خاص تر اینکه توانستیم قهرمان کوپا شویم و جام این رقابت را بالای سر ببرم. اینکه هواداران در ورزشگاه حضور ندارند باعث ناراحتی است و وضعیتی که درونش زندگی می‌کنیم نیز باعث شرمساری و ناراحتی است.

ستاره بارسلونا ادامه داد: کوپا دل ری همیشه خاص است و قهرمانی در آن باعث می‌شود که هواداران بسیار زیاد خوشحال شوند. می دانستیم اتلتیک بیلبائو چگونه می‌خواهد فوتبال بازی کند. صبور بودیم و با ایجاد فضاهای مناسب سعی داشتیم ایجاد موقعیت کنیم.

مسی گفت: ابتدای این فصل کار برای ما سخت بود که بتوانیم شروع کنیم. امتیازهایی را از دست دادیم ولی پس از آن توانستیم قدرتمند شویم و عملکردی خوب را به ثبت رسانیم. اکنون نیز در کورس قهرمانی لالیگا قرار داریم. در ال کلاسیکو متاسفانه نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید