ماجرای کسر پاداش بانوان ملی‌پوش فوتسال چیست؟

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در مورد کسر شدن ۱۰ درصد از پاداش زنان ملی‌پوش فوتسال گفت: مبلغی که از این پاداش کسر شده، مالیات است و مالیات دست من و بخش مالی و رئیس فدراسیون نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در مورد کسر شدن ۱۰ درصد از پاداش زنان ملی‌پوش فوتسال توضیحاتی داد.

شهره موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره پرداخت شدن پاداش تیم ملی فوتسال بانوان که با کاهش 10 درصدی همراه بود، گفت: پاداش تیم ملی فوتسال پرداخت شده و مبلغی که از این پاداش کسر شده، مالیات است و مالیات دست من و بخش مالی و رئیس فدراسیون نیست. بدون هیچ تردید و شک و شبهه‌ای، هر پرداختی مالیات دارد و این مالیات نه به جیب فدراسیون و نه شخص خاصی می‌رود مستقیم به حساب دارایی ریخته می‌شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره معرفی سرمربیان تیم ملی فوتبال که مسابقات شان از شهریورماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: پیشنهادم را برای معرفی سرمربیان تیم‌های ملی به عزیزی خادم و هیئت رئیسه فدراسیون داده‌ام.

وی افزود: از زمانی که منصوب شدم بررسی‌هایم را برای انتخاب سرمربی تیم ملی آغاز کردم و به نظر من الویت این بود که هر چه سریع‌تر، سرمربیان را مشخص کنیم. بنابراین رزومه‌های مربیان را خواستم و بررسی‌هایم را انجام دادم و حتی 16 و 17 فروردین ماه مکاتبه کردم که جلسه هیئت رئیسه برگزار شود که براساس اساسنامه، مصوب هیئت رئیسه را گرفته و معرفی رسمی و برگزاری اردوها انجام شود که از آن زمان جلسه هیئت رئیسه نداشتیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به تدارک برگزاری اردوهای تیم ملی خاطرنشان کرد: تمام موارد و حتی تاریخ برگزاری اردوها را از طریق دپارتمان بانوان ارائه کرده‌ایم و منتظر کارهای قانونی هستیم که اگر با پیشنهاد من موافقت شود و نظر مساعد را از هئیت رئیسه بگیریم مربیان معرفی و اردوها آغاز می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید