رونمایی از اولین تبلت های 5G شرکت Lenovo + عکس

شرکت لنوو عرضه دو تبلت اندروید جدید این شرکت را به طور رسمی تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شرکت Lenovo رسماً عرضه دو تبلت اندرویدی جدید را به نام YOGA Pad Pro و Xiaoxin Pad Plus تأیید کرده است. برخی از مشخصات مدل اول قبلا منتشر شده بود و اکنون یک افشاگر حوزه فناوری جزئیات بیشتری درباره مدل دوم تبلت‌های این شرکت را فاش کرده است.

 

مشخصات تبلت‌های جدید لنوو

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ طبق گزارشات منتشر شده در اینترنت تبلت Lenovo Xiaoxin Pad Plus می‌تواند اولین تبلت 5G لنوو باشد. در این گزارشات آمده که این تبلت از یک تراشه Qualcomm Snapdragon 750G SoC و یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی بهره خواهد برد. با این حال، از هم اکنون، این شرکت فقط یک نسخه پشتیبانی کننده از WiFi با شماره مدل TB-J607Z را تأیید کرده است.

علاوه بر این، گزارش منتشر شده مشخصات Lenovo YOGA Pad Pro را نیز اعلام می‌کند. این تبلت به یک صفحه نمایش ۱۳ اینچی 2K (2160 × 1350 پیکسل) بدون سوراخ مجهز خواهد شد و همچنین از بلندگو‌های چشمگیری برخوردار خواهد بود و به کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ SoC مجهز است.

تبلت لنوو

عرضه تبلت‌ها با اندروید ۱۱

طبق گزارشات قبلی، لنوو Xiaoxin Pad Plus از اندروید ۱۱ استفاده خواهد کرد. از طرف دیگر، Lenovo YOGA Pad Pro دارای شماره مدل YT-K606F خواهد بود و تأیید شده که ZUI 12.5 در چین مبتنی بر Android 11 عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود تبلت اخیر به عنوان Lenovo YOGA Tab 13 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در بازار‌های جهانی عرضه شود. به همین ترتیب، دستگاه سابق می‌تواند به عنوان یک تبلت سری Lenovo Tab P11 در سطح بین المللی عرضه شود.

گفتنی است، جدای از این دو تبلت اندرویدی، Lenovo همچنین یک صفحه نمایش ۲-در-۱ به نام Lenovo YOGA Duet 2021 را راه اندازی خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید