شهدای محیط بان سوژه یک فیلم سینمایی شدند

شهادت محیط‌بانان زنجانی، ساخت یک فیلم سینمایی درباره محیط‌بانان را به جریان انداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما درباره ساخت فیلمی با موضوع محیط‌بانان گفت: در روز‌های گذشته انتشار خبر شهادت دو محیط‌بان زنجانی بار دیگر مظلومیت این قشر را به یاد آورد و موجب به جریان انداختن ساخت این فیلم سینمایی شد. قرار است این فیلم سینمایی درباره زندگی روزمره محیط‌بانان سازمان محیط زیست  ساخته شود.

وی ادامه داد: فیلمنامه این فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی گندمکار و در قالب داستانی روایت می‌شود. داستان آن برگرفته از واقعیت که به چالش‌ها و مشکلات محیط‌بانان در خانواده و مواجهه آن‌ها با شکارچیان و قاچاقچیان منابع طبیعی می‌پردازد و سعی در نشان دادن شرایط سخت این قشر به دلیل قوانین سخت‌گیرانه در استفاده از سلاح و کمبود‌های قوانین قضایی دارد.

سیدزاده درباره این فیلم سینمایی گفت: شهادت مظلومانه دو محیط‌بان که اخیرا در زنجان به شهادت رسیدند، بهانه‌ای شد که با ساخت اثری در خور توجه درباره زحمات و چالش‌های این قشر مظلوم به آن‌ها ادای دین کنیم.

امیر سیدزاده در پایان گفت: از تمامی نهاد‌ها، وزارتخانه‌ها و مسئولان دست‌اندر کار انتظار حمایت همه‌جانبه از این اثر سینمایی را دارم و در صورت استقبال حتما به ساخت نسخه سریال آن نیز فکر خواهیم کرد؛ چرا که با زبان فیلم و سینما می‌توان با همه دنیا سخن گفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید