دبیرکل کمیته ملی المپیک؛

روند اجرای واکسیناسیون کاروان المپیک ایران رضایت بخش بود

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک از روند اجرای واکسیناسیون ورزشکاران و کاروان کشورمان در بازیهای المپیک ابراز رضایت کرد .

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کیکاوس سعیدی با حضور در محل واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی در مجموعه آزادی اظهار داشت : با پیگیری ها و تلاش ارزشمند وزیر ورزش و جوانان  و رئیس کمیته ملی المپیک و همکاری شایسته فدراسیون پزشکی و ورزشی ،امروزنخستین مرحله از واکسیناسیون کاروان ورزشی ایران در المپیک 2021 توکیو انجام خواهد گرفت که خوشبختانه عملکرد همکاران در فدراسیون پزشکی در اجرای این روند رضایت بخش بوده است . 

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به تاکیدات IOC در اجرای پروتکل های بهداشتی در راستای حفظ سلامت ورزشکاران  برای حضور در بازیهای المپیک اظهار داشت : IOC  بر واکسینه بودن کلیه ورزشکاران ، کادرفنی و کادر سرپرستی کاروان در هنگام ورورد به بازیهای المپیک تاکید دارد و در همین راستا ما وظیفه داریم که این پروتکل ها را رعایت کنیم . 

کیکاوس سعیدی در ادامه با تشکر از تدابیر شایسته سرپرست کاروان در حضور هر چه بهتر کاروان ایران در بازیهای المپیک افزود: همه کاروان ورزشی ایران به غیر از ورزشکارن و کادر فنی که در حال حاضر در رویدادهای کسب سهمیه حضور دارند امروز انجام می شود و مرحله دوم  واکسیناسیون امروز نیز سه هفته بعد اجرایی خواهد شد . 

 

دیدگاه تان را بنویسید