افشاگری هند درباره ماجرای پرواز جنجالی پرسپولیس به گوا

تایمز هند در مصاحبه‌ای با یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور مدعی شد که باشگاه پرسپولیس مطلع بوده که نمی‌تواند در روز شنبه به سمت گوا پرواز کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تایمز هند در گزارشی مدعی شد که یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال هند در خصوص علت تاخیر پرواز پرسپولیس افشاگری کرده است.

این رسانه نوشت: پرسپولیس برای پرواز به سمت گوای هند نیاز به مجوز داشت زیرا که با پرواز چارتر قرار بود به این کشور بیاید. از 5 روز گذشته پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران مدارک لازم را برای پرواز به سمت هند مهیا کردند ولی فدراسیون فوتبال هند اعلام کرد که ثبت این مدارک به تاخیر خورده است.

تایمز به ادعای یکی از اعضای فدارسیون فوتبال هند نوشت: ایرانی‌ها مطلع بودند و خود باشگاه پرسپولیس می‌دانست که تا روز یکشنبه هیچ ظرفیتی برای پرواز وجود ندارد. آنها ولی درخواست کردند که زمان پرواز تغییر کند. با اینکه پرسپولیسی‌ها می‌دانستند که اجازه پرواز ندارند ولی پرواز را در روز شنبه رزور کردند. ما در نیمه شب، به که می‌توانستیم زنگ بزنیم؟ پرسپولیس ما را متهم کرده در صورتی که نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم.

تایمز نوشت که پس از این اتفاق، ریاست فرودگاه گوا به نام «گاگان مالیک» تایید کرد که پرواز پرسپولیس دوباره برنامه ریزی شده و این تیم می‌تواند شنبه شب به سمت هند پرواز کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید