بازتاب رسانه های اسپانیایی درباره ال کلاسیکو

مطبوعات اسپانیا پس پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا از درخشش شاگردان زیدان صحبت کردند و از موقعیت های به هدر رفته بارسایی‌ها پرده برداشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ ال کلاسیکوی شب گذشته فوتبال اسپانیا با پیروزی 2 بر یک رئال مادرید مقابل بارسلونا به اتمام رسید. در این مسابقه شاگردان زیدان توانستند با ارائه برتر در نیمه اول و مدیریت کردن بارسلونا در نیمه دوم به این پیروزی دست پیدا کنند. البته بارسایی‌ها معتقد هستند که داوری در این بازی نقش بزرگی داشت و می‌توانست برای این تیم پنالتی نیز بگیرد.

بارسلونا در لحظات پایانی نیز یک موقعیت عالی توسط «ایلیایش موریبا» از دست داد تا حسرت بزرگ روزنامه بارسایی‌ها شود و به تیتر این رسانه لقب گیرد.

مارکا در جلد امروز خود به برتری رئال در ال کلاسیکو اشاره داشت و با تیتر «رئال مسلح به پاشنه» از شاگردان زیدان تمجید کرد.

آ.اس با تیتر «حماسه صدرنشینی» از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در شبی با بارانی سیل آساز صحبت کرد. این رسانه نوشت که کومان پس از بازی از ویدیوچک شدیدا انتقاد کرد که چرا داور پنالتی آنها را نگرفته است.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا با تیتر «چقدر حیف»‌ از ضربه موربیا در لحظات پایانی و شکست تیم کومان در ال کلاسیکو صحبت کرد و اشاره داشت که آبی اناری‌ها در نیمه اول عملکرد فاجعه‌بار از خود به نمایش گذاشتند.

اسپورت نیز به ضربه عالی موریبا در لحظات پایانی ال کلاسیکو اشاره و با تیتر «عجب تیرکی» از عدم تساوی بارسلونا مقابل رئال مادرید صحبت کرد.اسپورت نوشت که کومان معتقد است یک پنالتی واضح برای بارسلونا از سوی داور گرفته نشده است.

با این ال کلاسیکو، رئال مادرید با 66 امتیاز به صدر جدول رسید و اتلتیکو با یک بازی کمتر و 66 امتیاز در رده دوم و بارسلونا با 65 امتیاز در رده سوم جای گرفتند.

دیدگاه تان را بنویسید