اگر سیاستمدار بودم که خدا را شکر نیستم، نقاط مرزی ایران را تقویت می کردم

انتقاد از صف های مرغ به علی دایی هم رسید! / آدم پشت میزنشین نیستم

علی دایی گفت: صحنه صف کشیدن مردم برای خرید مرغ را می بینم گریه ام می گیرد مگر باید تو این مملکت با این مردمان این اتفاق ها بیافتد و غیر قابل باور است برایم این اتفاقاتی که اخیرا رخ داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی دایی، شهریار فوتبال ایران  در گفت و گویی اینترنتی درباره زلزله کرمانشاه در سال های قبل گفت: من زمانی که وارد کرمانشاه شدم اصلا باورم نمی شد در ایران چنین نقاطی داریم ، من اگر سیاستمدار می شدم که خدا رو شکر نیستم، نقاط مرزی ایران را تقویت می کردم، اگر خدای نکرده جنگی رخ دهد اولین نقاط مورد حمله نقاط مرزی هستند و حق مردم کرمانشاه این نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه فقط در این سال ها شعار دادیم و من در کرمانشاه متوجه شدم خیلی ها دوست ندارند شما درست کار کنید چون منافع خودشان به خطر می افتد اما در آنجا من با دلم معامله کردم و اگر باز هم بگذارند این کار را انجام می دهم.

علی دایی در واکنش به سوالی درباره اینکه مردم دوست دارند افرادی مثل شما وارد سیاست شوند گفت: من که ورود نمی کنم و آدم سیاست نیستم و نمی توانم پشت میز بنشینم.

دایی در واکنش به صف ایستادن مردم برای خرید مرغ گفت: من این صحنه ها را می بینم گریه ام می گیرد مگر باید تو این مملکت با این مردمان این اتفاق ها بیافتد ، غیر قابل باور است برایم این اتفاقاتی که اخیرا رخ داده است.

دیدگاه تان را بنویسید