معرفی فیدلیتی مقایسه با دیگنیتی + تصاویر و مشخصات فنی

حداکثر سرعت فیدلیتی 180 کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت دیگنیتی 185 کیلومتر بر ساعت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، فیدلیتی با دیگنیتی است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی فیدلیتی:

فیدلیتی، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۸ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۵۶ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۳۰ نیوتن متر در ۱۰۰۰ و ۷۵۰ دور در دقیقه است.

فیدلیتی

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۰ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

فیدلیتی

از جمله امکانات این خودرو می توان به سنسور پارک جلو و عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، صندلی برقی راننده، پاور ویندوز و گرمکن صندلی‌های جلو اشاره کرد.

فیدلیتی

معرفی دیگنیتی:

دیگنیتی، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۸ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۴۸ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۶۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۲۰ نیوتن متر در ۱۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است.

EEHTLv64Xk6R

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده CVT استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۲ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۸ لیتر است.

دیگنیتی

از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم کنترل حرکت خودرو در سراشیبی HDC، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی HAC ، سیستم ایمنی برخورد با مانع شیشه بالابر و سانروف، دوربین ثبت کننده رانندگی Driving Recorder، حالت رانندگی نرمال، اسپرت و زمستانی، سیستم ضد سرقت الکترونیکی Immobilizer ، اتصال صندلی کودک ISOFIX، ترمز پارک برقی EPB به همراه سیستم توقف خودکار (Auto Hold) اشاره کرد.

دیگنیتی

همچنین این خودرو مجهز به کمربند‌های ایمنی پیش کشاننده صندلی‌های جلو، سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایر‌ها TPMS، فرمان چرمی و مجهز به کلید‌های دسترسی به سیستم مولتی مدیا، سان روف پانوراما دو قسمتی به همراه سیستم ایمنی برخورد با مانع، درب الکتریکی صندوق عقب، دوربین عقب، سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو) و دوربین ۳۶۰ درجه برای سهولت پارک است.

خودرو
فیدلیتی دیگنیتی
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
2018 2018
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1498سی سی 1498سی سی
حداکثر قدرت
156 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه 148 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه 220 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه
جعبه دنده
شش سرعته دو کلاچه CVT
شتاب 0 تا 100
10 ثانیه 12 ثانیه 
حداکثر سرعت
180 کیلومتر در ساعت 185 کیلومتر در ساعت
وزن
1610 کیلوگرم 1570 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4750 طول - 1910 عرض - 1710 ارتفاع 4685 طول - 1865 عرض - 1645 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2745 میلیمتر 2790 میلیمتر
مصرف سوخت داخل شهر
7.8 لیتر در هر صد کیلومتر 10.4 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر
7.6 لیتر در هر صد کیلومتر 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی
7.6 لیتر در هر صد کیلومتر 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
55 لیتر 58 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 5 یورو 5
ترمز و پایداری
ترمزهای دیسکی جلو و عقب به همراه ABS، EBD و ESP ترمز ضد قفل ABS به همراه سیستم الکتریکی توزیع نیروی ترمزی EBD - سیستم‌های کنترل کششATC و TRC و ASR و TCS - سیستم کمکی ترمز EVA – BA - BAS - EBA - سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC
کیسه هوا
کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی ایربگ های راننده، سرنشین جلو و جانبی
سیستم صوتی
سیستم چند رسانه ای به همراه نمایشگر با پشتیبانی از مسیریاب ماهواره ای و بلوتوث سیستم مولتی مدیا با قابلیت اتصال به بولوتوث دارای سیستم رهیاب/ ناوبری - صفحه نمایش لمسی 25/10 اینچی دارای پورت های AUX و USB -6 عدد بلندگو

دیدگاه تان را بنویسید