جزییات محدودیت ها برای مهار پیک چهارم کرونا/ برگزاری هر نوع مراسم ممنوع است/ تردد از ساعت 22 تا 3 ممنوع است

ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد: خروج هر نوع خودرو دارای پلاک بومی از مناطق نارنجی و قرمز و ورود پلاک غیر بومی به مناطق قرمز و نارنجی مممنوع است. تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ در کلیه مناطق ممنوع است. برگزاری هر نوع مراسم تحت هر عنوان با جمعیت بیش از ۱۵ نفر در مناطق قرمز و ۲۰ نفر در مناطق نارنجی ممنوع است. کلیه مشاغل گروهای دو، سه و چهار در سراسر کشور از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مدت ۱۰ روز تعطیل هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با توجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا در کشور (پیک چهارم کرونا)، ستاد ملی مبارزه با کرونا با هدف جلوگیری از گسترش زنجیره انتقال تصمیم به تعطیلی ۱۰ روزه مشاغل و اعمال محدودیت و ممنوعیت های گسترده در مناطق مختلف کشور گرفته است. مهمترین محورهای تصمیمات ستاد ملی عبارتند از:

۱- کلیه مشاغل گروهای دو، سه و چهار در سراسر کشور از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مدت ۱۰ روز تعطیل هستند.

۲-مشاغل گروه ۱ که در همه مناطق کشور اجازه فعالیت دارند عبارتند از (جایگاههای سوخت/ حمل و نقل عمومی برون شهری و درون شهری/ ادارات و مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی/ فروشگاههای زنجیره ای، سوپر مارکت، میوه فروشی و میادین میوه و تره بار/ نانوایی و رستوران های بیرون بر/ مراکز بهداشتی، درمانی، داروخانه، عطاری و داروهای سنتی/ خدمات الکترونیک و فعالیت های پستی/ رسانه های مکتوب و آنلاین/ مراکز نگهداری و خدماتی سالمندان و آسایشگاهها/ تعمیرگاه انواع قطعات و لوازم یدکی/ فروشگاههای انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات/ کارگاههای صنعتی مانند جوشکا ی و تراشکاری و مشابه آن/ چاپخانه ها، خشکشوئی ها ، آرامستان ها). 

۳- خروج هر نوع خودرو دارای پلاک بومی از مناطق نارنجی و قرمز و ورود پلاک غیر بومی به مناطق قرمز و نارنجی مممنوع است.

۴- تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ در کلیه مناطق ممنوع است. 

۵- برگزاری هر نوع مراسم تحت هر عنوان با جمعیت بیش از ۱۵ نفر در مناطق قرمز و ۲۰ نفر در مناطق نارنجی ممنوع است. 

۶- بعد از مهلت ۱۰ روزه و برابر وضعیت افزایشی یا کاهشی کرونا در شهرهای کشور تصمیم گیری جدید اخذ و از طریق سخنگوی ستاد ملی یا سایر مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید