جی پلاس؛

حواشی دیدار پرسپولیس و نساجی/ بنر نساجی و درخواست برای شفای دست نشان+ عکس و ویدیو

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی رفت و این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم های پرسپولیس و نساجی امروز از ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید؛

*حمید مطهری در نیمه اول به دلیل از دست رفتن مجدد فرصت‌های متوالی گلزنی پرسپولیس به بازیکنان این تیم اعتراض کرد.

* در اواخر نیمه اول محمد حسین‌زاهدی فر یکی از نیمکت‌نشین های تیم نساجی را به دلیل اعتراض اخراج کرد. این فرد پس از اخراج کارت بازی‌اش را از گردن خود خارج کرد و با غلامرضا سلیمانی، مسئول برگزاری مسابقه دچار درگیری لفظی شد. در نهایت سلیمانی کارت اخراجی نساجی را ضبط کرد.

*حامد لک در دقیقه 42 به دلیل اعتراض به داور  از زاهدی‌فر کارت زرد گرفت.

* در دقیقه 44 سیامک نعمتی پس از خطا روی فرزاد زامهران با این بازیکن به جر و بحث پرداخت.

* بازیکنان دو تیم، مسئولان برگزاری مسابقه و برخی فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی، گل‌هایی را در مقابل جایگاه ویژه تعبیه شده‌ای که روی آن عکس شهید صیاد شیرازی، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید محمدعلی قرنی نصب شده بود قرار دادند.

* بازیکنان تیم نساجی با پیراهن‌های منقش به عکس شهید صیاد شیرازی در مراسم قبل از مسابقه شرکت کردند.

* اعضای تیم نساجی در زمان گرفتن عکس تیمی بنری را در دست داشتند که در آن از مردم درخواست شده بود برای سلامتی نادر دست‌نشان که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است دعا کنند.

بنر بازیکنان نساجی برای دست نشان

* کادر فنی دو تیم قبل از شروع مسابقه با هم خوش و بش کردند.

* میلاد سرلک، سید جلال حسینی و شهریار مغانلو سمت ساکت الهامی رفته و از وی رخصت گرفتند.

* با توجه به محرومیت یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری از ابتدای بازی با حضور در کنار زمین به ارائه دستورهای تاکتیکی لازم به بازیکنان  پرسپولیس پرداخت.

* تیم  پرسپولیس پس از گذشت 72 روز برای اولین‌بار از پیراهن‌های قرمز در بازی‌های خود استفاده می‌کنند. این تیم در بازی‌های گذشته خود به دلیل درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان، همچنین مهمان بودن مقابل پدیده از لباس‌های مشکی بهره برده بود.

* در دقیقه 8 گل اول مسابقه برای پرسپولیس به ثمر رسید. با وجود اینکه به نظر می‌رسید کنعانی زادگان این گل را به ثمر رسانده اما برخی از سرخ‌‍پوشان هم اعتقاد داشتند ارسال ترابی مستقیم وارد دروازه شده و به همین دلیل کنعانی‌زادگان با بلند کردن دست خود خدا را قسم می خورد که این گل را وارد دروازه حریف کرده است.

* کنعانی پس از این گل به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با دست گرفتن یک پیراهن که روی آن عکس یکی از دوستان تازه درگذشته‌اش درج شده بود، این گل را به وی تقدیم کرد. روی این پیراهن عبارت«بهترین رفیقم، همیشه در قلبمی و روحت شاد» درج شده بود.

* البته بازیکنان نساجی هم با اعتراض به محمد حسین زاهدی فر اعتقاد داشتند اعلام خطا روی شهریار مغانلو که پایه گذار گل اول پرسپولیس بوده اشتباه بوده است. 

* با توجه به شباهت رنگ پیراهن حمید مطهری با بازیکنان نساجی، مربی پرسپولیس پس از لحظاتی با  تذکر داور مجبور شد از پیراهن سفید استفاده کند. 

*برخورد شوت کنعانی زادگان به صورت علی آل کثیر، سبب آسیب دیدگی مهاجم نساجی شد. 

*دقیقه 19 ساکت الهامی به شدت به داور اعتراض کرد.

*در دقیقه 23 اعتراض حامد شیری به داور سبب شد زاهدی‌فر کاپیتان نساجی را با کارت زرد جریمه کند.

*الهامی در دقیقه 25 با تداوم اعتراض های خود از زاهدی فر کارت زرد دریافت کرد. این در شرایطی است که الهامی پس از محرومیت شش ماه خود قول داده بود دیگر در کنار زمین به داور اعتراض نکند. 

* گرم کردن بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با نساجی 

 

* گرم کردن بازیکنان نساجی پیش از دیدار با پرسپولیس

 * طرح موزاییکی شهید صیاد شیرازی روی سکوهای استادیوم آزادی نمایان شد.

 

طرح موزاییکی شهید صیاد شیرازی روی سکوهای آزادی

 

* ورود کاروان پرسپولیس به ورزشگاه آزادی برای دیدار با نساجی

* خوش و بش ساکت الهامی و گل محمدی در تونل ورزشگاه آزادی

* طرح موزاییکی پرسپولیس برای دیدار با نساجی

 

طرح موزاییکی پرسپولیس برای دیدار با نساجی

دیدگاه تان را بنویسید