نفرین پرسپولیس گریبان النصر را گرفت!

علاقه مندان به فوتبال در عربستان، شکست النصر مقابل الفیصلی را با باخت این تیم به پرسپولیس مقایسه کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال عربستان دیشب برگزار شد و پس از اینکه التعاون با پیروزی بر الفتح راهی دیدار فینال شد، النصر نیز در استادیوم کینگ فهد به مصاف الفیصلی رفت تا دومین فینالیست جام حذفی این کشور معرفی شود.

در این دیدار و در دقیقه هشت، محمد الهویش داور مسابقه به دلیل تکل خشن و خطرناک ایگور روسی مدافع برزیلی الفیصلی روی پای نورالدین آمرابات، به این بازیکن یک کارت زرد نشان داد که در این هنگام ترکی الخضیر داور VAR قاضی میدان را به کنار زمین فراخواند تا صحنه را مورد بازبینی قرار دهد.

محمد الهویش داور این دیدار نیز پس از اینکه صحنه تکل را چندین بار مورد بازبینی قرار داد، کارت زردی که در ابتدا به ایگور روسی داده بود را پس گرفت و مدافع الفیصلی را در دقیقه ۹ از زمین مسابقه اخراج کرد تا این تیم بیش از ۸۰ دقیقه را مقابل حریف قدرتمند خود با یک یار کمتر ادامه دهد.

در حالیکه به نظر می رسید که النصر از فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببرد و موفق به شکست الفیصلی شود، اما شاگردان آلن هوروات در باز کردن دروازه رقیب ناکام بودند تا اینکه تیم ۱۰ نفره الفیصلی در دقیقه ۸۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد و ژولیو تاوارس مهاجم کیپ وردی این تیم موفق شد این پنالتی را وارد دروازه برد جونز کند.

در ادامه تلاش بازیکنان النصر برای باز کردن دروازه الفیصلی بی نتیجه بود و در عین ناباوری، نصراوی با وجود اینکه دقایق بسیاری را با یک یار بیشتر بازی می کرد، این بازی را با همان یک گل به حریف واگذار کرد تا النصر از صعود به دیدار فینال جام حذفی عربستان بازبماند.

النصر که پس از شکست مقابل پرسپولیس در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دچار افت فاحش و عجیبی شد و حتی تا قعر جدول نیز سقوط کرد، تصمیم گرفت روی ویتوریا سرمربی پرتغالی خود را از کار برکنار کند و با انتخاب آلن هوروات مربی تیم جوانان خود نتایج مطلوبی کسب کرد ولی باز هم این تیم در آستانه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دچار افت شده تا یک جام مهم دیگر را از دست بدهد و کسب سهمیه ACL برای این تیم سخت تر از هر زمان دیگری باشد.

نکته جالب اینکه علاقه مندان به فوتبال در کشور عربستان و رقبای النصر، در فضای مجازی با تمسخر این تیم به شکست مقابل تیم ۱۰ نفر الفیصلی، این دیدار را به باخت این تیم مقابل پرسپولیس تشبیه کرده و اعلام کردند النصر باز هم در دیدار نیمه نهایی یک جام، مقابل یک تیم ۱۰ نفره مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید