معرفی برگزیدگان انجمن بازیگران آمریکا در 2021

برگزیدگان انجمن بازیگران آمریکا چهارم آوریل معرفی شدند که با تاریخ سازی محصولات نتفلیکس در این رویداد همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ورایتی، برندگان جوایز انجمن بازیگران فیلم ۲۰۲۱ در روز چهارم آوریل مشخص شدند و به دلیل شرایط همه گیری بیماری کرونا، بیست و هفتمین دوره این رویداد با تفاوت‌هایی نسبت به سال‌های قبل برگزار شد. زمان برگزاری این مراسم بر خلاف گذشته که با مدت زمان دو ساعت برپا می‌شد، امسال به یک ساعت کاهش پیدا کرد. تمامی برنامه نیز از جمله مونولوگ‌های اهداکنندگان جوایز و سخنرانی‌های برندگان از پیش ضبط شده بودند.

«دادگاه شیکاگو ۷»، «شتز کریک» و «تاج» جوایز اصلی بازیگری را از این انجمن دریافت کردند. دادگاه «شیکاگو ۷» با وجود رقبایی مثل «۵ هم خون»، «میناری» و «یک شب در میامی» جایزه برجسته‌ترین اجرای بازیگران در یک فیلم سینمایی را دریافت کرد.

چادویک بوزمن فقید هم برای فیلم سینمایی «ما رینی بلک باتم» جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را از دست رقبایی مثل ریز احمد، آنتونی هاپکینز، گری اولدمن و استیون یون ربود. جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی هم به ویولا دیویس برای فیلم «ما رینی بلک باتم» رسید. او برای دریافت این جایزه با امی آدامز، ونسا کربی، فرانسیس مک دورمند و کری مولیگان رقابت داشت.

جوایز بهترین بازیگر نقش مکمل زن و مرد هم به یون بونگ جونگ برای فیلم «میناری» و دنیل کالویا برای «یهودا و مسیح سیاه پوست» رسید. بونگ جونگ به اولین بازیگر آسیایی تبدیل شد که این جایزه را دریافت می‌کند. دیگر بازیگران آسیایی نامزد شده در این رویداد، ریز احمد و استیون یون بودند.

در بخش سریالی هم بهترین اجرای بازیگران در یک سریال به «تاج» رسید و سریال‌هایی مثل «بهتر است با ساول تماس بگیری» و «اوزارک» از این بخش دست خالی بیرون آمدند. جوایز بهترین بازیگر زن و مرد سریال درام هم به ترتیب به جولیان اندرسون برای «تاج» و جیسون بیتمن برای «اوزارک» رسید.

در مجموع، آثار کمپانی نتفلیکس در بخش سینمایی و سریالی سهم زیادی در جوایز امسال انجمن بازیگران داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید