پرسپولیس 1400 را با برد آغاز کرد+تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل سایپا به برتری رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های سایپا و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز در دیداری تدارکاتی به میزبانی ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

*محمد حسین اکبر منادی، مهیار جباری، سعید محمدی فر، کمال الدین نیکخوی، رضا علیاری، حسین مالکی، مهرداد عبدی، محمد صادق بارانی، محسن مسلمان، روح الله سیف اللهی و مهرداد حیدری ۱۱ بازیکن اصلی تیم سایپا  در این دیدار بودند.

*در تیم پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، سعید آقایی، کمال الدین کامیابی نیا، محمد مهدی مهدیخانی، مهدی شیری، محمد شریفی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و شهریار مغانلو به عنوان بازیکنان اصلی به زمین رفتند.

* چهار بازیکن پرسپولیس یعنی وحید امیری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و حسین کنعانی زادگان و یک بازیکن سایپا یعنی ابوالفضل جلالی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در این مسابقه تدارکاتی حضور نداشتند.

*در زمان خوش و بش حسین ماهینی با مربیان پرسپولیس قبل از شروع این مسابقه کریم باقری و یحیی گل محمدی'>یحیی گل محمدی از مدافع سایپا درباره آخرین وضعیت دو قلوهای پایش پرسیدند که ماهینی در پاسخ گفت: تازه خوب شده است. البته من تاکنون مشکل دوقلو نداشته ام که باقری هم با خنده این موضوع را گردن محسن مسلمان انداخت.

*کادرفنی دو تیم هم قبل بازی با هم خوش و بش کردند.

* محسن مسلمان پیش از این دیدار با کادرفنی سرخ پوشان خوش و بش گرمی انجام داد.

*ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس هم با حضور در ورزشگاه دستگردی این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

*شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه اول این بازی با تک گلی که مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، به پیروزی رسیدند.

*زمان استراحت بین دو نیمه ۱۰ دقیقه بود و در حالی که بازیکنان سایپا به رختکن رفتند شاگردان یحیی گل‌محمدی در زمین باقی ماندند و به توصیه های سرمربی خود گوش کردند.

*در حالی که طبق توافقات قرار بود این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما چند تماشاگر روی سکوهای ورزشگاه حضور پیدا کردند.

*علی شجاعی که در نیمه دوم به جای امید عالیشاه به بازی آمده بود با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

*در نیمه دوم مهدی عبدی به جای مهدی مهدیخانی وارد زمین شد.

*با اخراج علی شجاعی و با هماهنگی کادر فنی دو تیم علی خدایی به جای این بازیکن در زمین حضور پیدا کرد.

*مهدی مهدی‌خانی که در نیمه دوم از زمین رفته بود مجدداً به زمین آمد و به جای شهریار مغانلو در ترکیب تیم قرار گرفت.

* سعید دقیقی با حضور روی سکوهای ورزشگاه نظاره گر این دیدار دوستانه بود.

تیم فوتبال پرسپولیس روز ۱۴ فروردین در هفته نوزدهم لیگ برتر میهمان پدیده است و سایپا هم ۱۶ فروردین در ورزشگاه دستگردی میزبان سپاهان است. 

دیدگاه تان را بنویسید