پیش‌بینی مدیر برنامه‌های سابق نیمار از بازگشت او به بارسلونا

مدیر برنامه‌های سابق نیمار براین باور است که این بازیکن بار دیگر راهی بارسلونا خواهد شد تا با مسی همبازی شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نظر می‌رسد که بازگشت خوان لاپورتا به ریاست باشگاه بارسلونا تغییرات مثبتی را در این تیم به وجود آورده است. مهم‌ترین نتیجه مثبت باشگاه لاپورتا به بارسلونا ماندن مسی خواهد بود و به نظر می رسد که این احتمال زیاد است که نیمار هم بار دیگر به بازگشت به تیم فکر کند.

ایسنا نوشت: آندره کوری استعدادیاب سابق بارسلونا در حوزه آمریکای جنوبی گفت: نیمار دو سال پیش با من تماس گرفت و به صراحت اعلام کرد که دوست دارد به بارسلونا برگردد. او هم مانند همه به خوبی پی برده بود که تصمیمش برای جدایی از بارسلونا اشتباه بود و به همین خاطر دوست داشت تا بار دیگر راهی آبی اناری ها شود تا با مسی همبازی شود.

مدیر برنامه های سابق نیمار ادامه داد: من و نیمار تلاش زیادی کردیم تا زمینه بازگشت او به بارسلونا مهیا شود اما این اتفاق رخ نداد. بسیار خوشحال می شوم اگر نیمار بار دیگر پیراهن بارسلونا را برتن کند.او دوست دارد که با مسی همبازی شود.لاپورتا تنها کسی است که می تواند زمینه را برای بازگشت نیمار مهیار کند.

او در پایان گفت: لاپورتا نظر مسی را تغییر داد و او در تیم می ماند و به نظر نیمار هم به بارسلونا برمی گردد تا داستان خود را با این تیم کامل کند.

دیدگاه تان را بنویسید