مورینیو لژیونر ایرانی را شگفت زده کرد + عکس

ژوزه مورینیو شب گذشته و بعد از حذف تیمش مقابل دینامو زاگرب دست به یک اقدام جالب زد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پیروزی دو گله تاتنهام در دیدار رفت برابر دیناموزاگرب باعث شده بود این تیم در آستانه صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا قرار بگیرد اما شب گذشته اتفاق غیرمنتظره ای رقم خورد و شاگردان ژوزه مورینیو از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ورزش سه نوشت: دیدار دو تیم در وقت‌های قانونی با دو گل به سود دیناموزاگرب خاتمه یافت تا کار به اوقات اضافه کشیده شود. در دقیقه 106 این دیناموزاگرب بود که گل سوم را هم وارد دروازه تیم لندنی کرد تا تا تاتنهام با یک حذف ناامید کننده و دور از انتظار روبرو شده باشند.

اما ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، دیشب دست به یک اقدام جالب زده است. او پس از پایان بازی به رختکن دیناموزاگرب رفته و بازیکنان این تیم را برای نمایش فوق العاده ای که ارائه دادند مورد تشویق قرار داده است؛ موضوعی که اتفاقاً هیجان زندگی بازیکنان این تیم کروات را هم در پی داشته است.

نکته جالب درباره بازیکنان دیناموزاگرب بعد از مشاهده ژوزه مورینیو به عکس العمل ستاره ایرانی این تیم یعنی صادق محرمی برمی‌گردد؛ جایی که محرمی از این اقدام مرد پرتغالی شگفت زده به نظر می‌رسد و چشمان او نیز گواه همین مسئله است.

01583665

01583666

گفتنی است مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود نیز به تمجید از دیناموزاگرب پرداخته و گفته بود: "آنها همه چیز را در زمین بازی به نمایش گذاشتند، آنها عرق ریختند، انرژی گذاشتند، از جان مایه گذاشتند و خون ریختند، در پایان بازی آنها حتی در زمین اشک های شوق خود را تقدیم کردند. بسیار فروتن، بسیار متعهد... و من باید آنها را تحسین و ستایش کنم. در سوی دیگر تیم من بود و تکرار می کنم، تیم من، من آنجا بودم و به نظر نمی رسید که آنها در مسابقه مهمی بازی می کنند."

دیدگاه تان را بنویسید