مارسلو بازگشت رونالدو به رئال مادرید را تایید کرد؟ + عکس

این روزها شایعات زیادی مبنی بر بازگشت رونالدو به رئال مادرید وجود دارد و مارسلو با کامنتی عجیب به آن دامن زد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  این روزها یکی از مهمترین موضوعات در جهان فوتبال جدایی قریب الوقوع کریستیانو رونالدو از یوونتوس و مقصد بعدی این فوق ستاره پرتغالی است. پس از سه سال پیاپی ناکامی در چمپیونزلیگ به همراه یووه و همچنین با توجه به بحران اقتصادی که گریبان‌گیر بانوی پیر شده است، باشگاه ایتالیایی نیز مایل به پیدا کردن راهی برای خلاصی از پرداخت دستمزد نجومی رونالدو است.

خبرآنلاین نوشت: رونالدو هنوز 15 ماه دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما بیانکونری ترجیح می دهد از رفتن رونالدو سود کند و اجازه نخواهد داد او به عنوان بازیکن آزاد تورین را ترک کند.

با توجه به سابقه رونالدو و رئال مادرید و سال های درخشانی که اسطوره لوس بلانکوس در سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشته، رئال مادرید محتمل ترین مقصد برای رونالدو به حساب می رود و برای CR7 بازگشت به خانه در مادرید یکی از بهترین گزینه ها است.

اکانت اینستاگرام معروف 433 فلیمی از یکی از جشن های قهرمانی رئال مادرید را منتشر کرده است که در آن مارسلو، ستاره رئال، به همراه کریستیانو رونالدو به شادی پس از گل مشترک و معروف‌شان می پردازند و با ربط دادن این فیلم به شایعات اخیر، بازگشت رونالدو به مادرید و تکرار موفقیت های گذشته این دو با یکدیگر را پیشبینی کرده است.

مارسلو نیز پای این پست اینستاگرام کامنت گذاشته: "به زودی" و به این ترتیب مهر تاییدی بر شایعات روزهای اخیر زده است. در زیر این فیلم اکانت 433 هواداران بی شمار رئال مادرید نیز به حمایت از رونالدو و ایده بازگشت او به مادرید پرداخته اند.

البته بعضی‌ها هم معتقدند کامنت مارسلو می‌تواند به معنای جدایی این مدافع برزیلی و حضورش در تیمی جدید به همراه رونالدو باشد!

5543173

 

دیدگاه تان را بنویسید