پایکوبی سیرجانی‌ها در جشنی که برگزار نشد

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در پایان بازی فینال صحبت‌هایی را با شاگردانش مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم‌های والیبال فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه در بازی سوم فینال رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16 به میزبانی سالن فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند.

* این مسابقه که در حضور چهره‌هایی همچون مسعود سلطانی‌فر، مهدی علی‌نژاد، محمدرضا داورزنی، امیر قلعه‌نویی و... برگزار شد در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای (23 بر 25، 28 بر 30، 25 بر 21، 25 بر 21) به سود شاگردان محمدرضا تندروان در تیم فولاد سیرجان خاتمه پیدا کرد.

* با به صدا درآمدن سوت پایان بازی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم والیبال فولاد سیرجان وارد زمین شدند و به جشن و پایکوبی پراختند.

* در اقدامی عجیب فدراسیون والیبال هیچ برنامه‌ای برای برگزاری جشن قهرمانی نداشت و تیم‌ها بعد از چند دقیقه سالن مسابقه را ترک کردند. گفته می‌شود مسئولان فدراسیون رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بهانه‌ عدم برگزاری جشن قهرمانی عنوان کرده‌اند. این در حالی است که سایر رشته‌ها از جمله هندبال، واترپلو و حتی مسابقات والیبال استان تهران با برگزاری جشن قهرمانی خاتمه پیدا کرده بود. 

* پیمان اکبری پس از شکست تیمش مقابل فولاد سیرجان و کسب عنوان نایب قهرمانی شاگردانش را که بسیار هم ناراحت بودند در گوشه‌ای از سالن جمع و برای دقایقی به آنها صحبت کرد.

* علیرضا بهبودی، پاسور با تجربه تیم والیبال فولاد سیرجان در پایان مسابقه به همراه پسرش وارد زمین شد و در کنار سایر بازیکنان به جشن و خشوحالی پرداخت.

* محمد رضی‌پور، مدافع تیم والیبال فولاد سیرجان که در مرحله پلی‌آف دچار مصدومیت شد و حضور در بازی‌های نهایی را از دست داد هم در پایان مسابقه وارد زمین شد و همراه با سایر بازیکنان در جشن قهرمانی تیمش حضور پیدا کرد.

* علیرضا جلوه، سرعتی زن سیرجانی‌ها که خواهرزاده محمدرضا تندروان، سرمربی این تیم هم هست در پایان مسابقه دایی‌اش را در آغوش گرفت.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در اتمام مسابقه وارد زمین شد و این قهرمانی را به محمدرضا تندروان و بازیکنان فولاد سیرجان تبریک گفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید