چرا استقلال رمضانی را خرید؟/ دفاع کمالوند از مهاجم جدید آبی‌ها

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت:ما به بازیکنی مثل آرمان رمضانی نیاز داشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فراز کمالوند در مورد دلیل جذب آرمان رمضانی مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس اظهار داشت: استقلال در سه جام قهرمانی لیگ،حذفی و آسیا درگیر است. در نیم فصل هم جذب بازیکن سخت است و ما باید سراغ گزینه هایی برویم که آزاد باشند.

فارس نوشت: وی افزود: استقلال به بازیکنی با ویژگی های آرمان رمضانی نیاز داشت و باید یک مهاجم نوک می گرفتیم.ما طبق عملکرد شش ماهه یک بازیکن تصمیم به جذب او نگرفتیم. شاید یک بازیکن به تیمی برود و نتواند خودش نشان دهد اما عملکرد او در سایپا خوب بود و ما طبق همان عملکرد اقدام به جذب او گرفتیم. او بازیکنی است که مجیدی سال گذشته هم به فکر جذبش بود.

کمالوند تصریح کرد: آرمان رمضانی یکسری مهارت ها دارد که به درد استقلال می خورد. این تیم قرار است هر بازی طبق برنامه ریزی و طراحی که داریم با سیستم های مختلف مقابل رقبایش قرار گیرد. در نتیجه وقتی قرار است تغییر سیستم داشته باشیم به چنین مهاجمی هم نیازمند می شویم. او در بازی های خاص می تواند به داد استقلال برسد. ملاک برای قضاوت این بازیکن نباید فقط 6 ماه اخیر باشد.و

مدیرفنی آبی پوشان ادامه داد: از هواداران می خواهیم که به کادرفنی اعتماد داشته باشند و بدانند که کادرفنی استقلال برای هر تصمیمی که می گیرد برنامه و هدف مشخصی دارد. این را هم در نظر بگیرند که یارگیری در نیم فصل به این راحتی نیست. هواداران آرمان رمضانی را از این به بعد یک استقلالی ببینند و مثل همیشه انرژی های مثبت خود را به سمت ما بفرستند. در این دو بازی واقعا ما از حمایت های آنان انرژی خوبی گرفتیم.

وی افزود: به هواداران این قول را می دهیم که ورژن جدیدی از آرمان رمضانی را ببینند. گاهی یک سیستم و قالب بازی برای یک بازیکن خوب است و قطعا در مورد استفاده از او فکرهایمان را کرده ایم. گاهی در بازی های حریفان استقلال دفاعی بازی می کنند و ما نیازمند یک مهاجم قد بلند با شرایط رمضانی بودیم تا گره از کار تیم باز کند.

کمالوند در پاسخ به این سوال که مگر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شده گفت: در هر صورت ما باید یارانی که مد نظر داریم را جذب کنیم و مدیریت باشگاه هم قول داده به زودی پنجره باز شود. ما به جز امین قاسمی نژاد دو بازیکن دیگر هم می خواهیم که مدیریت باشگاه در حال رایزنی جذب آنها هستند و اگر این بازیکنان به جمع تیم اضافه شوند عملکردمان در نقل و انتقالات خوب خواهد بود.

مدیرفنی آبی پوشان خاطر نشان کرد: استقلال اگر می خواهد به جایگاه واقعی اش برسد همه هواداران و دیگر عوامل باشگاه باید دست به دست هم بدهیم. من نمونه ای می آورم. زمانی که برانکو به پرسپولیس آمد بعد از مدتی ستاره های تیمش را کنار گذاشت. بازیکنانی نظیر طارمی، رضاییان و احمدزاده بازیکنانی بودند که برانکو از آنها استفاده نکرد اما همه هواداران و پیشکسوتان تیم پرسپولیس از او حمایت قاطعانه کردند و در نتیجه برانکو در آرامش توانست کارش را انجام دهد و حاصل آن هم سه قهرمانی با این تیم بود. در این چند روز هم برخی از پیشکسوتان استقلال حمایت های خوبی از ما کرده اند. مثل حسن روشن که واقعا صحبت های او باعث دلگرمی ما شده است.

وی اضافه کرد: من این نکته را به هواداران خوب استقلال بگویم که ما برای 3 جام قهرمانی می جنگیم و هدفمان هم کسب هر سه جام است. در این راه برای اینکه به مشکلی نخوریم باید برای همه پست ها حداقل دو بازیکن آماده داشته باشیم تا در مواقعی که کسی مصدوم می شود بتوانیم از نفر بعدی استفاده کنیم. مثلا اکنون شیخ دیاباته دو هفته مرخصی گرفته است ما باید بازیکن جایگزین مطمئن داشته باشیم تا به مشکل نخوریم. استقلال نباید دلواپسی بابت غیبت بازیکنی داشته باشد و اصلا نباید وابسته به یک بازیکن باشد بلکه باید کار تیمی انجام شود که اگر بازیکنی هم نبود غیبتش احساس نشود. بازیهای لیگ و حذفی و آسیا همه فشرده است و ما باید حواسمان به سلامت و مصدومیت بازیکنان هم باشد.

کمالوند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فرهاد مجیدی خودش مهاجم بوده دوست دارد استقلال هجومی بازی کند و ما هم تمام تلاشمان این است که طوری طراحی کار داشته باشیم که به هدفمان برسیم. تنها چیزی که از هواداران می خواهیم این است که ما را حمایت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید