گل محمدی:‌ در جام حذفی شگفتی زیاد است / کارمان را با قدرت شروع می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جام حذفی شگفتی زیاد است و باید کارمان را با قدرت شروع کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل دیدار با مس نوین کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: خیلی خوشحالم که در این شهر باصفا هستم. باید از هواداران کرمانی که با استقبال خوب شان ما را مورد محبت قرار دادند، تشکر کنم.

وی افزود: اولین بازی ما در جام حذفی است که شگفتی در آن زیاد است. باید اولین دیدار را با قدرت شروع کنیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: با تیم مس نوین بازی داریم که در ۶-۵ دیدار اخیرش خیلی خوب نتیجه گرفته و عملکرد خیلی خوبی در لیگ و جام حذفی داشته است. اینگونه نیست که فکر کنیم بازی راحتی را پیش رو داریم.

گل محمدی تصریح کرد: مس نوین با استفاده از جوان های با انگیزه و مربی خیلی خوبش می خواهد. مقابل پرسپولیس خودش را نشان بدهد و بازی خوبی را انجام بدهد. این امر طبیعی است اما باید با تمرکز عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جام حذفی جام غافلگیری است و نباید مقابل مس غافلگیر شویم. باید متمرکز و با انرژی زیادی بازی کنیم تا بتوانیم این مسابقه را ببریم. با بچه ها هم صحبت کرده و به آنها گفته این مراقب باشند تا اتفاق های ناخوشایندی که می تواند سبب غافلگیری ما شود در این بازی اتفاق نیفتد.

سرمربی پرسپولیس افزود: آماده این مسابقه هستیم زیرا تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان هم انگیزه خیلی زیادی دارند تا در اولین بازی جام حذفی شأن موفق باشند و نتیجه خوبی به دست آورند.

گل محمدی درباره نفرات محروم م مصدوم پرسپولیس مقابل مس نوین توضیح داد: خوشبختانه تمام بازیکنان ما آماده و سرحال هستند و بازیکن مصدومی نداریم. همه بازیکنان مان را جمع کرده و به کرمان آورده ایم.

وی درباره احتمال استفاده از مهدی ترابی و شهریار مغانلو مقابل مس نوین گفت: تا فردا این موضوع مشخص می شود و اکنون زمان این نیست درباره نفراتی که بازی می کنند صحبت کنم.

دیدگاه تان را بنویسید