شهرخودرو قاسمی نژاد را به استقلال نمی‌دهد!

آیا حضور مهاجم شهرخودرو در استقلال را باید منتفی دانست؟

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بعد از بازی شهرخودرو و پیکان، امین قاسمی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره حضور احتمالی‌اش در استقلال اعلام کرد که تکلیف این ماجرا تا پایان هفته مشخص خواهد شد. البته امروز سه شنبه است و تا پایان هفته، دو سه روزی مهلت باقی است اما ظاهرا کار قاسمی نژاد و استقلال به این راحتی ها تمام نمی شود.

‌فوتبالی نوشت: آنطور که به نظر می رسید و استوری اکبر صادقی خرید جدید نساجی برای همبازی سابقش نشان می داد انتقال قاسمی نژاد به استقلال قطعی شده باشد اما علیرغم اخباری که درباره توافق دو باشگاه درباره مبلغ رضایتنامه قاسمی‌نژاد منتشر شده بود، این بازیکن نهایتا در مشهد به فوتبالش ادامه خواهد داد! گویا تغییرات صورت گرفته در شهرخودرو و واگذاری امتیاز این باشگاه باعث شده تا مدیران جدید باشگاه راضی به جدایی قاسمی نژاد نشده اند.

حتی شایع شده که مهدی رحمتی راضی به جدایی قاسمی‌نژاد نیست و طبیعتا خبری از صدور رضایتنامه این بازیکن نخواهد بود. البته شایعات و حرف حدیث ها در این ماجرا زیاد مطرح شده و باید دید واقعا رحمتی مخالف این انتقال است یا نه.

قضیه وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم فرشاد فرجی که تا همین چند روز قبل حضورش در پرسپولیس منتفی شده بود، حالا مشکلی برای جدایی از شهرخودرو و همکاری مجدد با یحیی گل‌محمدی ندارد اما قاسمی نژاد نمی‌تواند تا این لحظه به استقلال بیاید.

دیدگاه تان را بنویسید