اسلامیان: حق پخش سالی 150 میلیون دلار است/ اگر صدا و سیما پرداخت می کرد نه فدراسیون مشکل مالی داشت؛ نه سرخابی ها

محمود اسلامیان گفت: طبق آن چه که فیفا گزارش کرده، فدراسیون به خاطر تحریم‌ها نتوانسته پول او را بدهد. اگر صداوسیما حق پخش تلویزیونی که برآورد AFC و فیفا 150 میلیون دلار بود، را می‌داد این مشکلات نبود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمود اسلامیان عضو سابق هیات رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه‌ای برگزاری مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال گفت: جلسه از همان ابتدا جنبه‌های اخلاقی رعایت  و از هیئت رئیسه قبلی تقدیر شد. این حرکت ارزشمندی بود. امیدوارم هیئت رئیسه جدید موفق باشد.

اسلامیان در خصوص تغییرات به وجود آمده نیز گفت: تمام دوستان جدید، قبلاً در فوتبال بودند و اینطور نیست که یک تیم برود و یک تیم دیگر بیاید. همه این افراد در فوتبال بودند و امیدواریم بهتر از گذشته کار شود.

وی در مورد پرونده ویلموتس نیز اظهار داشت: طبق چیزی که فیفا گزارش کرده، فدراسیون به خاطر تحریم‌ها نتوانسته پول او را بدهد. اگر صداوسیما حق پخش تلویزیونی که برآورد AFC و فیفا 150 میلیون دلار بود، را می‌داد این مشکلات نبود. مشکلاتی که فدراسیون و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارند عمدتاً به خاطر همین موضوع است که نمی‌توانند درآمد اصلی را وصول کنند. 

وی در خصوص اهمال در پرونده ویلموتس نیز گفت: هیچ اهمالی نبود و در نامه فیفا هم چنین چیزی نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید