زمان بازنشستگی بوفون مشخص شد

گلر افسانه ای یوونتوس و تیم ملی ایتالیا حداکثر تا تابستان 2023 به فوتبال ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جان لوئیجی بوفون از فصل گذشته گلر دوم یوونتوس پس از شزنی محسوب می شود. او که بیش از 1000 بازی در دوران فوتبالش انجام داده و از این لحاظ در ایتالیا رکورددار است، در حال حاضر 43 ساله است و گمانه زنی های زیادی در مورد زمان بازنشستگی او وجود دارد.

بوفون یک بار در پایان فصل 18-2017 قصد خداحافظی از فوتبال را داشت ولی در اقدامی عجیب، یووونتوس را به مقصد پی اس جی ترک کرد. او یک سال بعد به یووه بازگشت و تابستان قبل نیز قراردادش را یک ساله تمدید کرد.

بوفون در مصاحبه جدید خود و در مورد زمان بازنشستگی اش گفت:« حد نهایت تا تابستان 2023 به فوتبال ادامه خواهم داد. این دیگر حداکثر زمانی است که مشغول فوتبال خواهم بود و سپس قطعا بازنشسته می شوم. البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد که 4 ماه بعد و با پایان فصل بازنشسته شوم. در مورد زمان دقیق بازنشستگی هنوز چیزی مشخص نیست ولی مطمئنا بعد از 2023 دیگر مرا در زمین نخواهید دید.

بوفون سال 2023، 45 ساله خواهد بود و این فرصت را خواهد داشت تا از رکورد 705 بازی الکس دل پیرو برای یوونتوس عبور کند. او 24 بازی با رکورد او فاصله دارد. بوفون می تواند مسن ترین گلر تاریخ لیگ قهرمانان نیز شود و از رکورد مارکو بالوتا بگذرد. بوفون با 176 بازی ملی را برخی، بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال لقب داده اند.

دیدگاه تان را بنویسید