بکهام به دنبال جذب رونالدو؟

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس مورد توجه باشگاه اینترمیامی قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دیوید بکام اخیراً در مصاحبه‌ای گفت که علاقه‌مند است بازیکنان سطح بالایی را در باشگاه اینتر میامی که متعلق به او و شرکایش است، داشته باشد و از پیوستن فوتبالیست‌های نامداری همچون کریستیانو رونالدو لیونل مسی به این تیم آمریکایی در لیگ MLS استقبال کرد. حالا اما به نظر می‌رسد به خدمت گرفتن فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس برای آنها در دسترس‌تر باشد تا فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا.

تسنیم نوشت؛ سایت اسپانیایی «تودو فیچاخس» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ سران باشگاه اینتر میامی در تلاش هستند تا کریستیانو رونالدو را برای پیوستن به این تیم در سال آینده متقاعد کنند. قرارداد فعلی رونالدوی ۳۶ ساله با یوونتوس در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و برنده پنج توپ طلا ممکن است با پایان قراردادش با یووه برای رفتن به آمریکا وسوسه شود.

لیونل مسی ۳۳ ساله هم که قرارداد فعلی‌اش با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و ممکن است در تابستان آینده راهی یکی از دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی شود، بنابراین دیوید بکام امیدوار است بتواند رونالدو را که مانند خود او سابقه بازی در تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید را دارد، برای پیوستن به اینتر میامی متقاعد کند.

اخیراً روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» مدعی شده بود؛ باشگاه یوونتوس خود را آماده ارائه قرارداد جدیدی به رونالدو می‌کند که در صورتی که با موافقت این مهاجم پرتغالی همراه شود، او تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ در جمع راه‌راه پوشان تورین باقی خواهد ماند.

رونالدو در تابستان ۲۰۱۸ بود که پس از ۹ سال حضور در رئال مادرید و ثبت رکوردهای تیمی و انفرادی قابل‌توجه، در ازای ۱۱۲ میلیون یورو راهی یوونتوس شد. کریس این فصل در آمادگی بالایی به سر می‌برد و آمار ۲۶ گل‌زده و سه پاس‌گل را از خود در ۲۹ بازی به ثمر رسانده است.

او تاکنون در ۱۱۸ بازی برای یوونتوس آمار ۹۱ گل‌زده را از خود برجای گذاشته و به این تیم برای کسب دو قهرمانی در سری A و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا کمک کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید