اقدام باشگاه لیگ برتری برای جذب مهاجم پرسپولیس

باشگاه پیکان برای به خدمت گرفتن آرمان رمضانی مهاجم پرسپولیس دست به کار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آرمان رمضانی در ابتدای فصل با نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی از سایپا به پرسپولیس منتقل شد. انتقالی که از همان اول کمی عجیب به نظر می‌رسد و با مخالفت هواداران پرسپولیس همراه بود. به هرحال یحیی او را خواست و این بازیکن هم جذب شد و البته هم نتوانست نظر گل‌محمدی را در ادامه کار جلب کند.

خبرورزشی نوشت؛‌ به هر ترتیب آرمان رمضانی بعد از چند بازی ضعیف  از یک بازیکن جانشین به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و طی چند بازی اخیر نیز حتی این فرصت را نداشته باشد تا به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شود. گویا یحیی گل‌محمدی می‌خواهد این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار تیم‌هایی قرار داده تا نفرات مورد نظر خود را از آن تیم‌ها جذب کند. با توجه به اضافه شدن مهدی ترابی و پایان محرومیت آل‌کثیر در روز دوازدهم فروردین، رمضانی عملاً شانسی برای حضور در ترکیب اصلی و حتی بازیکن ذخیره ندارد و به همین دلیل در لیست نفرات مازاد گل‌محمدی جای خواهد گرفت اما از آن جایی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، احتمال انتقال قرضی او بیشتر است.

آنطور که شنیدیم باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان جذب رمضانی شده و اگر اتفاقی رخ ندهد این بازیکن در نیم فصل دوم برای پیکان توپ خواهد زد. با توجه به اوت‌های بلند محمدی مدافع پیکان و قدرت سرزنی رمضانی احتمالا شاهد زوج جذابی در تیم مهدی تارتار خواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید