تجلیل فدراسیون کشتی از سه پیشکسوت داوری

رئیس فدراسیون کشتی طی مراسمی از سه پیشکسوت داوری کشتی ایران تجلیل بعمل آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز طی مراسمی از عباس نمازیان، جلیل سیف اله پور و بهروز نجف قلی پور سه پیشکسوت داوری کشتی کشور تجلیل به عمل آورد.

رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه پیشکسوتان گفت: داوران نیز جز مهمی از جامعه کشتی محسوب می‌شوند و ما نیز بنا داریم به صورت مستمر از پیشکسوتان و موسپیدان جامعه داوری کشتی کشور تجلیل به عمل آوریم.

در ادامه عباس نمازیان با اشاره به اینکه اداره فدراسیون کشتی در شرایط حال حاضر کار بسیار سختی است و فدراسیون توانسته شرایط مطلوبی را برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و اداره امور مهیا کند.

وی ادامه داد: کار فدراسیون کشتی در تجلیل از پیشکسوتان و داوران کشتی بسیار پسندیده است و از فدراسیون می‌خواهم که این کار تداوم داشته باشد و مربیان پیشکسوت نیز مورد تجلیل قرار گیرند.

جلیل سیف اله پور نیز در این دیدار با قدردانی از فدراسیون کشتی به دلیل نگاه ویژه به پیشکسوتان این رشته تصریح کرد: ما داوران خوبی داریم و داوران ایرانی جزو سالم‌ترین داوران دنیا محسوب می‌شوند.

در این دیدار ناصر فروتن مشاور عالی فدراسیون در امور داوری، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون، محمد مصلایی پور رئیس و مسعود رستمی پور دبیر کمیسیون داوران نیز حضور داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید