نمی دانم چرا وریا به سازمان لیگ رفت

فکری در جمع هواداران: بازیچه نشوید و عقل تان را دست کاسبان ندهید/ پول میلیچ را ندادند برای همین قراردادش را فسخ کرد

سرمربی استقلال گفت: آقایان بازیچه دست پیج ها و یکسری از رسانه ها نشوید. یکسری مربی هستند که هیچ کجا تیم ندارند ولی این پیج ها می گویند آنها را بگیرید، چون میانه آنها با فضای مجازی خوب است. اگر خوب هستند چرا تیم ندارند؟

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ابتدا هواداران استقلال از فکری در مورد میلیچ سوال شد و او گفت: پول میلیچ را نداده اند و از نظر قانونی قرارداد خود را فسخ کرد و رفت.

در ادامه یکی از هواداران سوال پرسید که مگر دیاباته پول گرفته؟ چرا او نرفته است؟ سرمربی استقلال به این شکل به آن پاسخ داد:  اصلا چنین چیزی درست نیست. اگر می خواهید من حرف بزنم گوش بدهید و اگر نه بگویید از سمت چه کسی به تمرین استقلال آمده اید.

وی ادامه داد:‌ میلیچ، وریا غفوری و هر بازیکن دیگری بازیکن ما است. من به عنوان سرمربی تیم حق دارم یک بازیکن را در زمین بگذارم و یک بازیکن را نیمکت نشین کنم. یک بازی میلیچ را می گذارم، یک بازی نادری و در بحث فنی من حق دارم ترکیب را انتخاب کنم. ایشان پولش را نگرفت و رفت. هر بازیکنی حق دارد پولش را بخواهد، مخصوصا یک بازیکن که از خارج می آید، او که مثل بازیکنان دیگر استقلالی نیست. پولش را بدهند و برگردد.

سرمربی استقلال در مورد ضعف کادرفنی تیمش هم گفت: آقایان بازیچه دست پیج ها و یکسری از رسانه ها نشوید. یکسری مربی هستند که هیچ کجا تیم ندارند ولی این پیج ها می گویند آنها را بگیرید، چون میانه آنها با فضای مجازی خوب است. اگر خوب هستند چرا تیم ندارند؟ قربانعلی پور دکترای تربیت بدنی دارد و از بهترین مربی های تمرین دهنده است اما یک نفر از او حمایت نمی کند. باید یک مربی کار کند. چرا قربانعلی پور که رسانه ای نیست حمایت نمی شود ولی ایکس و ایگرگ که در فضای مجازی هستند حمایت می شوند؟ عقل خود را دست یکسری از کاسبان مجازی ندهید. ما طرفدار تیم هستیم و عقل تان را دست کاسبان ندهید. روزی که آمدیم گفتند استقلالی ترین نیمکت تاریخ و صدرنشین شدیم و یک نفر حمایت نکرد. هفته دوم باختم گفتند برو، چرا عقل تان را دست یکسری می دهید؟ من بروم، مربی جدید امروز معجزه می کند؟ چرا تیم های دیگر از مربی هایشان حمایت می کنند؟  

فکری در ادامه در مورد نوع فوتبال استقلال گفت: شما وقتی فوتبال زیبا می خواهید باید ابزار آن را داشته باشید، امکانات خوب و بازیکنان پولشان را به موقع بگیرند. آیا این شرایط در استقلال وجود دارد؟ یک قهرمانی از تداوم بدست می آید، وقتی تیم مشکلات داشته باشد تیم کم کم افت می کند. مربی و بازیکنان تا یک حدی صبر می کنند، ورزش کشتی نیست که رقابت ها در 2 روز تمام شود و فصل طولانی است. در این 10 ماه باید امکانات سرجایش باشد و وقتی نباشد، تیم افت می کند، شاید اتفاقی تیم به صدرجدول بیاید ولی ادامه دار نیست. 

یکی از هواداران از فکری پرسید چرا مربی با دانش نمی آورید که سرمربی استقلال گفت:  شما بگویید چه کسی را بیاورم؟

این هوادار درخواست کرد صالح مصطفوی به کادرفنی استقلال اضافه شود که او به این شکل به آن پاسخ داد: صالح مصطفوی الان کجاست؟ کسانی که می آوریم می گویید نه، کسی که رزومه دارد شما می گویید نه ولی کسی که رسانه ای است را می گویید بیاوریم. سرمربی که نداریم، مربی که نداریم، آنالیزور که نداریم، می شود بگویید استقلال با چه کسی نتیجه گرفته است؟

در ادامه یک هوادار پرسید چرا ترکیب استقلال مدام تغییر می کند که فکری در جواب گفت: شما خبر دارید شیخ دیاباته مصدوم است؟ استقلالی ها، خدا وکیلی چقدر از اول فصل حمایت کردید؟ یک تیم می تواند با سیستم های مختلف بازی کند، اتفاقا این هنر است. 

در ادامه یکی هوادار سوال کرد که تاکتیک استقلال جلوی سپاهان و سایپا چه بوده است که محمود فکری گفت: می شود بگویید دیشب بارسلونا چه کار کرد؟ 

فکری در مورد غیبت مهدی قائدی و وریا غفوری هم گفت: قائدی گفت سرما خورده ام. ترانسفر شدنش هم با نظر سرمربی و باشگاه است. وریا کاپیتان تیم است، ما باید بگوییم در این مدت چه اتفاقی افتاده است و آیا از او راضی هستیم یا نه، امروز گفت پایم درد می کند و رفت. من نمی دانم او چه کار داشته که به سازمان لیگ رفته است. 

در ادامه یکی از فکری سوال کرد که سانتر کردن برای قائدی اسمش تاکتیک نیست، او در این باره گفت: سانتر کردن تاکتیک نیست؟ مسی مگر سر نمی زند؟ اگر سانتر کنیم می گویند تاکتیک نیست، شوت می زنیم می گویند تاکتیک نیست، از عمق می زنیم می گویند تاکتیک نیست. 

فکری در پایان گفت:من نه در رسانه هستم، نه فضای مجازی و نه پول خرج می کنم، از کنار من کسی نمی تواند پول حرام در بیاورد. شما شک نکنید سرهمین قراردادها که امروز مشکل ساز شده است میلیاردی جا به جا شده است، مردم را تحریک می کنند. شما می گویید بازی زیبا، ما برابر نفت مسجدسلیمان خوب بازی کردیم، به من می رسد هرکاری می کنیم می گویند شانسی بوده است. من قربانعلی پور را از اول فصل می خواستم اما او شهر خودرو بود. شما وقتی نمی دانید قربانعلی پور اضافه شده است چرا این حرف را می زنید؟ بازیکنان هر روز می گویند ما مشکل داریم، اگر صبوری کنم می گویند چرا حرف نمی زنی؟ حرف می زنیم می گویند استقلال حرف نمی زند. من که جلوی شما ایستادم 10 درصد پول گرفته ام. من برای آمدن به استقلال 2 میلیارد جریمه شدم، آن زمان هم که در استقلال بازی می کردم سر می گذاشتم.

دیدگاه تان را بنویسید