حرف های خداداد عزیزی درباره مصدومیت علی دایی

خداداد عزیزی درباره مصدومیت علی دایی گفت:‌ فشاری که نود و هشتی ها برای جبران گلهای خورده به خودشان آوردند باعث مصدومیت او و دایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، او روز گذشته گل پایانی مسابقه را هم به ثمر رساند تا به همراه تیم مسن تر خود زمین بازی را در شرایطی ترک کند که بینندگان تلویزیونی تقریبا از تماشای 90 دقیقه بازی میان منتخب 98 و منتخب استقلال و پرسپولیس سیراب شده بودند. 

ورزش سه نوشت؛ خود خداداد در این زمینه با ما هم نظر است و می گوید: در پایان مسابقه پیام های بسیار زیادی را از دوستان دور و نزدیک دریافت کردم و دیدم که مردم از این مسابقه استقبال کردند. خدا را شکر که توانستیم یک مسابقه حالا نه درخور نام مهرداد میناوند و علی انصاریان، بلکه یک بازی آبرومند را به یاد آن ها برگزار کنیم. 

خداداد می‌گوید فشاری که نود و هشتی ها برای جبران گلهای خورده به خودشان آوردند باعث مصدومیت او و دایی شد.

عزیزی درباره ایده شکل گیری این مسابقه می گوید: حقیقتش بحث اولیه مربوط به روزهای پس از فوت مهرداد میناوند بود و در شرایطی که ما اصلا تصور نمی کردیم که علی انصاریان را هم از دست بدهیم. اما وقتی این دو اتفاق تلخ پشت هم تکرار شد، ما مصمم شدیم که این بازی یادبود را برای این دو عزیز برگزار کنیم. بنابراین بخشی از کار اجرایی را خود من برعهده گرفتم و اکثر کارهای اجرایی را هم بهنام ابوالقاسم پور برعهده گرفت تا این مسابقه برگزار شود. نکته مهمی که در انجام این بازی داشتیم، این بود که هیچ آدمی و هیچ نهادی در کار سنگ اندازی نکرد و همه همراه بودند. از تلویزیون و ورزشگاه آزادی گرفته تا فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان تهران و همه کسانی که به آن ها زنگ زدیم. 

دیدگاه تان را بنویسید