استقلال 28 بهمن / بازگشت عمران زاده و حضور فکری در تمرین آبی پوشان/ دیاباته آفتابی شد+ عکس

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشستی با مسئولان این باشگاه شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از بررسی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و صحبت‌هایی که از شب گذشته پیرامون نتایج این تیم مطرح شد در نهایت تمرین امروز این تیم با حضور اعضای کادر فنی تیم استقلال برگزار خواهد شد.

محمود فکری هم صبح امروز در نشستی با یکی از مسئولان باشگاه استقلال پیرامون نقطه نظرات اعضای هیات مدیره و مشکلات این باشگاه به گفت و گو پرداخته است. در این نشست درخواست مدیران استقلال به فکری اطلاع رسانی شد و سرمربی آبی پوشان بعد از پایان این جلسه راهی محل تمرین شد.

این در حالی است که تمرین امروز تیم استقلال در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار می‌شود و حنیف عمران‌زاده بعد از بهبودی بیماری کرونا در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرده است.

تیم فوتبال استقلال روز 5 اسفندماه در رفسنجان میهمان مس خواهد بود.

فکری

، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بعد از 2 روز تعطیلی از ساعت 11 در زمین مجموعه ورزشی کارگران برگزار شد.

*محمود فکری به دلیل شرکت در جلسه‌ای با نماینده باشگاه استقلال با تاخیر به محل تمرین رسید.وی با علی نامداری مشاور هیات مدیره در تمرین حضور پیدا کرد.با حضور فکری در تمرین استقلال شایعات برکناری وی به پایان رسید.

* حدود 20 نفر از هواداران استقلال در مقابل ورزشگاه اکباتان حضور پیدا کرده و قصد صحبت با سرمربی تیم استقلال را داشتند که البته موفق به انجام این کار نشدند.

* داریوش شجاعیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرین امروز حاضر شد و اختصاصی کار کرد.فرشید باقری و رشید مظاهری در این تمرین به صورت اختصاصی کار کردند.

*در این جلسه تمرینی بازیکنان پس از گرم کردن و نرم دوی به پاسکاری ترکیبی مشغول شدند.بخش اصلی این جلسه تمرینی را مرور یک تاکتیک تیمی در قالب دو تیم سبز و زرد تشکیل داد.

*شیخ دیاباته که چند دیدار اخیر استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داده است در برنامه‌های گروهی آبی پوشان حضور پیدا کرد.

*تیم فوتبال استقلال عصر امروز در سالن وزنه به تمرینات آماده سازی خواهد پرداخت.

آبی پوشان روز 5 اسفندماه در رفسنجان به مصاف مس خواهند رفت.

دیدگاه تان را بنویسید