وعده وزیر صمت: قیمت خودرو بازهم پایین می‌آید

وزیر صمت گفت: تولید خودرو بیشتر شده، قیمت ها باز هم پایین می‌آید

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا رزم حسینی با بیان این مطلب، افزود: سیاست وزارت صمت افزایش تولید خودروهای داخلی همزمان با ارتقای کیفیت آنهاست که در این حوزه به موفقیت‌هایی رسیدیم و تولید خودرو در کشور افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه شورای رقابت بر اساس قانون، قیمت‌گذاری خودرو را بر عهده گرفته است، تصریح کرد: این شورا هر سه ماه یکبار قیمت‌ها را بر اساس تورم کشوری اعلام می کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: خودروهای خارجی نیز با رکود مواجه هستند و قیمت آن‌ها رو به کاهش است.

رزم حسینی تصریح کرد: با رونمایی از دو خودرو جدید در آینده ای نزدیک، بازار خودرو به وضعیت بهتری خواهد رسید.

 

  • ناشناس ارسالی در

    همش دورغه هرکسی پول داره بخره

  • mohammad ارسالی در

    خیلی جالبه معنی کاهشی را فهمیدیم

  • بازنشسته ارسالی در

    آقای وزیر متاسفانه مردم ... تنها وعده های تو خالی شنیدن

  • جمال ارسالی در

    این وزیر یا خوابه یا خودشو به خواب زده انگار تو سوئیس زندگی میکنه همه چیشون رو باید برعکس تعبیر کرد

  • باقر از اصفهانی ارسالی در

    بابا قیمتها هنوز بلاست ما انتظار قیمت پراید ۵۰ تومانی و پرو ۶۰تومانی داریم شدنی اگر خواسته باشید

  • Hgh ارسالی در

    به نظر من این وزیر صمت نظر ندهد بهتره اصلا اینها هیچ کاره هستند و توانایی کنترل بازار را ندارند وتنها ترین عاملی که قیمت همه چیز را تعین میکنه فقط وفقط دلاره بقیه حرفها یاوه گوی است

  • علی ارسالی در

    باسلام قانون به شورای رقابت گفته در عرض دوفصل معادل دوسال شمسی قیمت کارخانه خودرو فاقد کیفیت لازم در مقایسه بازارهای جهانی معادل هرفصل ۴۰درصد افزایش نرخ داشته باشد خودرو دنا پلاس در خرداد سال۹۹ معادل ۱۰۸/۰۰۰میلیون تومان الان شده ۱۶۷/۰۰۰میلیون تومان این عدالته کارمندوکارگر وبازنشسته هم در عرض ۶ ماه حقوقش طبق نرخ تورمی اعلامی ۷۰درصد افزایش پیدا میکنه ؟؟خودرو باید طبق ۴۲سال گذشته نظام قانونی سالانه افزایش نرخ کارخانه داشته باشه تا به عدالت نزدیکتر باشه بله انصاف فاکتور محاسبه باشه..

  • قاسم شیرزاد ینگی اباد ارسالی در

    با سلام وادب جناب حسینی شما را به خدایی که افریده ماها بازنشسته انقدر مصیبت کشیدیم در جبهه در خدمت سی سال چرا باید یک دلال چندین خودرو از شماهابگیرد با دلالی نمایندگیها ما بعد ۴۲ سال نتوانیم قانونی از شما یک خودرو دریافت کنبم هزاران بار با خانواده واهل فامیل به خاطر من شاید بالای ۷۰ الا۸۰ نفر به خاطر من ولی هنوز برنده نشدیم ایشلاه کا تولید زیاد وقیمتها ارزان وبه بتز نشسته که حوقش را از بانک صادرات که در دست شماست با قسط یک خودرو ملی که سمند دوگانه است برسیم خدا قوت قاسم شیرزاد باز نشسته اتش نشانی ارومی

  • جواد اشرفی ارسالی در

    به نظر من اگر این شورای قیمت گذاری که اینقدر برای افزایش قیمت سریع عمل میکند پس چرا حالا که دلار تا اندازه‌ای سقوط کرده چرا قیمت خودرو را در کارخانه ارزان نمیکند . پس همه دستشان در کاسه پر از پول اغشته است و دوست ندارند خودرو پایین بیایید و خودرو رو دستشان می ماند و کسی نمی‌خرد . و چرا واردات خودرو را ازاد نمیکنید . که هم به نفع دولت است و هم مصرف کننده .

  • سیدمهدی ارسالی در

    سلام وزیرمحترم بفرمایند قیمت کدوم خودرو پایین اومده هم خارجی هم ایرانی ماکه میبینیم هرروز قیمتها داره افزایش پیدامیکنه

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا خجالت آوره که همش وعده های پوچ میدن و درواقعیت همه چیز روز به روز گران‌تر میشه از میوه و سبزی بگیر تا مسکن و خودرو

  • کارگر ارسالی در

    مگه حقوق کارگران کارمندان و بازنشستگان هر 3 ماه یکبار زیاد میشه که قیمت خودرو هر سه ماه یکبار بالا بره.. واقعا جای تاسف داره آقای وزیر.. شما اصلا بین مردم زندگی می‌کنید؟

  • ناشناس ارسالی در

    چرا در مورد قیمتهای چند میلیاردی قیمت کامیون وزیر محترم صحبتی نمی کنند

دیدگاه تان را بنویسید