قولی که محمد صلاح به هواداران لیورپول داد

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول به هواداران این تیم که این روزها از عملکرد و نتایج قرمزهای مرسی‌ساید چندان راضی نیستند، وعده جبران داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد صلاح به هواداران لیورپول قول داد که او و هم‌تیمی‌هایش نخواهند گذاشت که پایانی فاجعه‌آمیز برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ برتر انگلیس رقم بخورد.

تسنیم نوشت؛ باخت 3 بر یکشنبه شب قرمزها مقابل لسترسیتی، سومین باخت متوالی صلاح و هم‌تیمی‌هایش بود که سبب شد آنها در رده چهارم با 13 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی صدرنشین که یک بازی کمتر هم دارد، قرار بگیرد. این باخت سبب شد که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول هم اعتراف کند که دیگر امیدی به تکرار قهرمانی مردانش در لیگ برتر ندارد اما صلاح به هواداران وعده داد که او و هم‌تیمی‌هایش هر کاری بتوانند انجام می‌دهند تا تیم دوباره به جمع مدعیان قهرمانی برگردد.

او در صفحه شخصی خود در توئیتر پیامی با این مضمون منتشر کرد: به چندین دلیل، ما روزهای سختی را داریم تجربه می‌کنیم. ما قهرمانیم و مانند قهرمانان هم می‌جنگیم، تا پایان راه. نمی‌گذاریم که در پایان فصل ما را با توجه به نتایجی که اخیراً کسب کرده‌ایم قضاوت کنند. این وعده من به همه شماست.

یکی از اصلی‌ترین دلایل افت لیورپول در این فصل مصدومیت فراوان بازیکنانش است که مهمترین آنها فیرجیل فن‌دایم، جو گومز و جوئل ماتیپ بوده‌اند و همه این افراد برای مدتی طولانی خانه‌نشین شده‌اند.

لیورپولی‌ها سه‌شنبه شب در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان تیم لایپزیگ خواهند بود و 4 روز بعد از آن در دربی مرسی‌ساید از رقیب همشهری، اورتون پذیرایی خواهند کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید